http://youtu.be/4R031ZfS650
Sent from my iPhone using Tapatalk
קצת רקע...רוכב חדש חצי שנה יום יום מנהלי לעבודה 30 ק״מ ביום רק בעיר,גשם קור ורוחות אין מה לעשות צריך להגיע לעבודה בזמן.
אופנוע ראשון crf250m (סופרמוטו)נהנה מכל קילומטר בעיר.
לאחרונה החלפתי לנורה ממש בהירה של פיליפס כדי להראות יותר טוב אחרי שחתכו אותי בצומת לא מרומזר כנראה כי לא הבחינו בי בברור.
אחרי המקרה כיוונתי את הפנס גבוה יותר ממה שהיה ומצאתי שזה מועיל מאד בעיר הפנס זורק אור על שלושת המראות של הרכבים והם ישר מגיבים וזזים.
החלטתי לבדוק אותה מחוץ לעיר ויצאתי לכביש לא מואר וחשכו עיניי תרתי משמע עלטה מוחלטת.
הנורה תקינה ומאירה מעולה אבל אני לא מצליח למצוא את הכיוון הנכון של הפנס,טכנית אני יודע לעשות זאת יש בורג כיוון גובה אופקי ובורג כיוון אנכי(לא ברור למה).
האם יש איזשהו נוהל דוגמת :אופנוע ישר מרחק מקיר ומדידת גובה של אלומת האור או שרק מוסך יכול לבצע את זה עם ציוד ייעודי?
Sent from my iPhone using Tapatalk
http://youtu.be/4R031ZfS650
Sent from my iPhone using Tapatalk
מה שעשית הוא לא חוקי, לא מתחשב בשאר משתמשי הדרך (כולל הולכי רגל שאתה מסנוור) ובנוסף להכל גם מסוכן מאוד משום שסינוור של נהגים פוגע ביכולת שלהם לזהות אותך במראה למשך כמה רגעים, אפילו שניות, עד שהעין מתאוששת מהסינוור הישיר.
אכן יש "נוהל" שכזה - האינטרנט מלא בהסברים וסרטונים שמדגימים איך לכוון את הפנס נכון.
הנה אחד לדוגמא, לא בדקתי בעצמי עד כמה הוא ברור, אבל גוגל ישמח לעזור למצוא נוספים.
כשהייתי חוקי ומתחשב לא ממש ספרו אותי אבל אתה צודק כדאי להיות בצד של החוק על הכביש.
מצאתי הסבר די פשוט ובסיסי איישם אותו בהזדמנות הבאה ונראה איך יצא.
IMG_5280.JPG
Sent from my iPhone using Tapatalk
אתה תמיד יכול להשתמש באור הגבוה כדי לסמן לנהגים חולמניים, האפקט של זה הוא די זהה (ואולי אף מוצלח יותר כתוצאה מהשינוי בזווית התאורה) ועדיין תישאר חוקי מחד, ובעל תאורה טובה בכבישים חשוכים מאידך.