נסיעת מבחן על כל אחד מהכלים, תיתן לך בדיוק את התשובה שאתה מחפש.
קח כל דגם תקדיש 15 דקות בתוך פקק, 15 דקות בכביש עירוני ועוד חצי שעה על כביש מהיר. זה ייתן לך אינדיקציה איך הוא מתנהג ביום יום.
בהצלחה בטסט
בן 35 עם אופנוע כשנה וחצי וכעט הגיעה העת לשדרג את הרשיון ל A(שבוע הבא טסט).
אני יותר בכיוון של נייקדים וחשבתי בין היתר על האופנועים הבאים(לאו דווקא אלו):
CB650F
MT 09
GSX-S750
Z900 / Z800קראתי קצת מבחני השוואה ועוד אמשיך לקרוא ולבחון באינטרנט וגם אנסה לקחת מה שאוכל לרכיבת מבחן.
חשוב לי שהאופנוע יהיה אמין(וגם לא מתכוון לקנות חדש), ביום יום רוכב לעבודה בפקקים כ15 קמ לכיוון. אוהב מאוד לטייל ולכן חשוב שגם יהיה קצת נוח. לפעמים גם אוהב לתת בראש בקטעים טכניים או מקומות כגון המסלול בפצאל וכדומה.
לא מחפש אופנוע שיתחיל להתעורר במהירויות הגבוהות מאוד אלא דווקא שיהיה חזק בהתחלה ובאמצע כגון האצה מהירה בתוך העיר וגם כאשר בא לעקוף רכב/להתחמק ממכשול בכביש מהיר(מה שלא ממש יש לי באופנוע היום).
אשמח לכל סוג של עזרה, המלצות וניסיון שיש לכם.
מהנסיון והידע שלכם אולי גם תוכלו לספר קצת על הבדלים ביניהם, היתרונות וחסרונות של כל אחד וכדומה.
תודה.
נערך לאחרונה על ידי xAmitx; 01-03-2018 בשעה 08:34.
נסיעת מבחן על כל אחד מהכלים, תיתן לך בדיוק את התשובה שאתה מחפש.
קח כל דגם תקדיש 15 דקות בתוך פקק, 15 דקות בכביש עירוני ועוד חצי שעה על כביש מהיר. זה ייתן לך אינדיקציה איך הוא מתנהג ביום יום.
בהצלחה בטסט
מסכים עם הנאמר מעליי, ואוסיף - כאחד שרכב על ה-CB650, הוא ההפך ממה שאתה מחפש לדעתי. המומנט מתחיל להגיע בטווח הגבוהה של הסל"ד, וברכיבה איטית בין רכבים הוא מבשל את הרגליים די מהר, בייחוד בקיץ.
שקלת את ה-SV650/דוקאטי מונסטר?
אם שקלת את ה cb650, מציע את האח הגדול. מאחר ועברתי מ cb500X אל ה CBF1000, כוח לינארי חלק מהרגע הראשון, ספורט-טורר נעים ונוח, אמינות של הונדה, ויודע גם לשתף פעולה כצריך אדרנלין.
MT 07 או 09 יענו לדרישות שלך. 09 יתן יותר כוח שאתה לא בטוח צריך, לכן קח אותם למבחן כדי להחליט.
שאר האפשרויות שהעלת זה מנועי 4 צילינדרים שהכוח בהם מגיע יותר למעלה (לא שחסר למטה אבל האופי הוא יותר למעלה).
אם אתה בכל זאת לא פוסל אותם בגלל אופי המנוע, Z900 ללא ספק.
יש גם קווסקי 650 כאפשרות, וכמו שציינו כבר SV.