תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: עובר מA1 לA ומבקש עזרה בנוגע להתלבטות לגבי האופנוע הבא

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2017
    הודעות
    174

    עובר מA1 לA ומבקש עזרה בנוגע להתלבטות לגבי האופנוע הבא

    בן 35 עם אופנוע כשנה וחצי וכעט הגיעה העת לשדרג את הרשיון ל A(שבוע הבא טסט).
    אני יותר בכיוון של נייקדים וחשבתי בין היתר על האופנועים הבאים(לאו דווקא אלו):
    CB650F
    MT 09
    GSX-S750
    Z900 / Z800
    קראתי קצת מבחני השוואה ועוד אמשיך לקרוא ולבחון באינטרנט וגם אנסה לקחת מה שאוכל לרכיבת מבחן.
    חשוב לי שהאופנוע יהיה אמין(וגם לא מתכוון לקנות חדש), ביום יום רוכב לעבודה בפקקים כ15 קמ לכיוון. אוהב מאוד לטייל ולכן חשוב שגם יהיה קצת נוח. לפעמים גם אוהב לתת בראש בקטעים טכניים או מקומות כגון המסלול בפצאל וכדומה.
    לא מחפש אופנוע שיתחיל להתעורר במהירויות הגבוהות מאוד אלא דווקא שיהיה חזק בהתחלה ובאמצע כגון האצה מהירה בתוך העיר וגם כאשר בא לעקוף רכב/להתחמק ממכשול בכביש מהיר(מה שלא ממש יש לי באופנוע היום).
    אשמח לכל סוג של עזרה, המלצות וניסיון שיש לכם.
    מהנסיון והידע שלכם אולי גם תוכלו לספר קצת על הבדלים ביניהם, היתרונות וחסרונות של כל אחד וכדומה.
    תודה.

    נערך לאחרונה על ידי xAmitx; 01-03-2018 בשעה 08:34.

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    32
    נסיעת מבחן על כל אחד מהכלים, תיתן לך בדיוק את התשובה שאתה מחפש.

    קח כל דגם תקדיש 15 דקות בתוך פקק, 15 דקות בכביש עירוני ועוד חצי שעה על כביש מהיר. זה ייתן לך אינדיקציה איך הוא מתנהג ביום יום.

    בהצלחה בטסט

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    מסכים עם הנאמר מעליי, ואוסיף - כאחד שרכב על ה-CB650, הוא ההפך ממה שאתה מחפש לדעתי. המומנט מתחיל להגיע בטווח הגבוהה של הסל"ד, וברכיבה איטית בין רכבים הוא מבשל את הרגליים די מהר, בייחוד בקיץ.

    שקלת את ה-SV650/דוקאטי מונסטר?

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    354
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    מסכים עם הנאמר מעליי, ואוסיף - כאחד שרכב על ה-CB650, הוא ההפך ממה שאתה מחפש לדעתי. המומנט מתחיל להגיע בטווח הגבוהה של הסל"ד, וברכיבה איטית בין רכבים הוא מבשל את הרגליים די מהר, בייחוד בקיץ.

    שקלת את ה-SV650/דוקאטי מונסטר?
    תודה על התשובה לגבי הCB לא ידכתע את זה.
    ברור שאקח אותם לרכיבת מבחן ואנסה באמת את כל תוואי המסלול שאני עושה ביום יום ובטיולים.
    דוקאטי קצת יקר לי ולא יודע כמה אמין ולגבי ה SV650 אני כרגע עם 500 ולכן לא חושב שהקפיצה אליו תיהיה משמעותית מספיק.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    354
    ציטוט נכתב במקור על ידי Sky30715 צפיה בהודעה
    נסיעת מבחן על כל אחד מהכלים, תיתן לך בדיוק את התשובה שאתה מחפש.

    קח כל דגם תקדיש 15 דקות בתוך פקק, 15 דקות בכביש עירוני ועוד חצי שעה על כביש מהיר. זה ייתן לך אינדיקציה איך הוא מתנהג ביום יום.

    בהצלחה בטסט
    אעשה זאת.
    תודה.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Thelegend צפיה בהודעה
    תודה על התשובה לגבי הCB לא ידכתע את זה.
    ברור שאקח אותם לרכיבת מבחן ואנסה באמת את כל תוואי המסלול שאני עושה ביום יום ובטיולים.
    דוקאטי קצת יקר לי ולא יודע כמה אמין ולגבי ה SV650 אני כרגע עם 500 ולכן לא חושב שהקפיצה אליו תיהיה משמעותית מספיק.
    עניין של טעם באמת. אני גם עם 500 כרגע ובחודשים הקרובים אשדרג ל-SV.
    למסלול - הוא גם יעשה את העבודה, אבל אני מניח שכלי דוגמאת ה-Z800/900 יהיה מתמודד טוב בהרבה.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    63
    אם שקלת את ה cb650, מציע את האח הגדול. מאחר ועברתי מ cb500X אל ה CBF1000, כוח לינארי חלק מהרגע הראשון, ספורט-טורר נעים ונוח, אמינות של הונדה, ויודע גם לשתף פעולה כצריך אדרנלין.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי shochats צפיה בהודעה
    אם שקלת את ה cb650, מציע את האח הגדול. מאחר ועברתי מ cb500X אל ה CBF1000, כוח לינארי חלק מהרגע הראשון, ספורט-טורר נעים ונוח, אמינות של הונדה, ויודע גם לשתף פעולה כצריך אדרנלין.
    מה הקשר בין ה cb 650 ל cbf? מילא היית אומר cb1000r.
    הcbf הוא כלי תיור ולא הכי מתאים לפקקים עירוניים ובין עירוני קצר.
    Tracer 900

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    MT 07 או 09 יענו לדרישות שלך. 09 יתן יותר כוח שאתה לא בטוח צריך, לכן קח אותם למבחן כדי להחליט.

    שאר האפשרויות שהעלת זה מנועי 4 צילינדרים שהכוח בהם מגיע יותר למעלה (לא שחסר למטה אבל האופי הוא יותר למעלה).
    אם אתה בכל זאת לא פוסל אותם בגלל אופי המנוע, Z900 ללא ספק.

    יש גם קווסקי 650 כאפשרות, וכמו שציינו כבר SV.

אשכולות דומים

  1. עזרה בנוגע לשני ברגים ותפקידם (קרבורטור 2t)
    על ידי zivv בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 29-07-2017, 21:06
  2. עזרה בנוגע לביטוח חובה
    על ידי HaimCo בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 13-06-2017, 17:33
  3. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-04-2017, 13:43
  4. עזרה בנוגע למציאת חלקים ועוד
    על ידי BadassPanda44 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20-02-2017, 15:07
  5. שאלה בנוגע לבדיקה לפניי קנייה של אופנוע
    על ידי PushTheThrottle בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-12-2015, 10:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO