לא סביר בעליל.
האופנוע מתגלגל חלק? הבלמים לא תפוסים?
תכנס למוסך שיבדקו לעומק, יש לזה פוטנציאל להיות מסוכן.
לא בטוח שפה המקום ולא בכללי.
הסיפור הוא שלפני כחצי שנה קיבלתי את האופנוע חדש ועד עכשיו רכבתי כ- 5,000 ק"מ. הבלם הקידמי התחיל לעשות טיפה רעשים.
בבדיקה נראה שהרפידות גמורות. עברו רק כ- 5,000. נשמע הגיוני או שנפלתי על סדרה רעה?
הרכיבה היא בעיקר בעיר אבל מאוד רגועה.
לא סביר בעליל.
האופנוע מתגלגל חלק? הבלמים לא תפוסים?
תכנס למוסך שיבדקו לעומק, יש לזה פוטנציאל להיות מסוכן.
רק מוודא, ״קיבלתי את האופנוע חדש״, הכוונה היא שהוצאת אותו חדש מהניילונים? מה זה קיבלתי?
אם האופנוע חדש אז השחיקה לא סבירה (במיוחד כשמדובר בדיסק כפול) אך עם זאת לא בלתי אפשרית לחלוטין.
האם מילאת בעבר נוזל בלם בכוסית עודפים?
תבדוק את גובה נוזל הבלם בכוסית עודפים, אם הרפידות שחוקות עד הסוף רמת הנוזל אמורה להיות כמעט במינימום.
כמו כן השחיקה תלויה גם בסגנון הרכיבה שלך, אולי אתה לוחץ הרבה על בלם היד, אולי אתה רוכב קיצוני ובולם חזק, אולי אתה לא משתמש בבלם האחורי.
לך למוסך החברה ותברר איתם, לפעמים זה רק נדמה שהן גמורות.
אם הן לא גמורות אתה יכול לנקות את הדיסקים היטב עם ספריי בלמים, לנגב ולבדוק אם הרעש פסק.
אם הן גמורות תבקש לראות אותן לפני שמחליפים ותוודא שהן מקוריות.
קשה להאמין שהם ילכו לקראתך כי זה רכיב מתכלה אבל לך תדע...
אם אתה רוכב קרבי, או סתם אוהב ללחוץ על הברקס אתה יכול לשקול רפידות בתרכובת סינטר, אמנם הדיסקים ייאכל מהר יותר, אך בתמורה תקבל בלימה משופרת והרפידות ייאכלו לאט יותר. עניין של העדפה אישית.
נערך לאחרונה על ידי Supergegs; 07-03-2018 בשעה 01:49. סיבה: תיקון קל
תודות לכולם!
אם זה לא היה ברור מההודעה הראשונה, הנהיגה היא מאוד סולידית ורגועה. כך שהיא לא הגורם לשחיקה.
הייתי היום במוסך המרכזי. כמובן שזרקו הכל עלי.
שבוע הבא נקבע תור להחלפת הרפידות ואז גם יבדקו את הבוכנות. אני לא רואה שום רצון מצידם להודות שיש בעיה אם רפידות נשחקות אחרי 5,000 ק"מ.