תוצאות 1 עד 15 מ 20

אשכול: סיכום 100,000 ק"מ על ZERO SR חשמלי

תצוגה בשכבות

  1. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    קודם כל שאפו ענק על הכתיבה והשיתוף!
    מאוד אינפורמטיבי וכן, כל הכבוד.

    אני מסכין עם רוב הדברים ובכל זאת מספר נקודות שכדאי להדגיש:
    1) האופנוע שלך שנת 2014, אני פחות מכיר את סדרת ה S\DS אבל ב-FX ההבדל בין דגם 14 ל-15 הוא גדול, ולאחר מכן שוב שיפורים ב-16 ו-17.

    2) תאונה ב-30 קמ"ש היא תאונה לכל דבר. כל נזק שנגרם כתוצאה מכך הוא בגלל טעות אנוש ואין לדעת איך זה היה נגמר עם כלי אחר. ניכר כי אתה נמנע מלקיחת אחריות ולכן מדגיש כמה התאונה הייתה מינורית ואת חוו"ד שקיבלת, אבל העובדה היא שהתאונה קרתה. לגבי השלדה...כך מפתחים מוצרים. משפרים משנה לשנה, זירו לא המציאו את זה.

    3) חישוב התחזוקה שלך כולל תאונה, פאנצ'ר והחלפות צמיגים וברקסים. למרות שזה מייצג את הסיפור האישי שלך, לא נהוג להציג כך עלויות טיפול ותחזוקה.
    לא זכור לי שמציגים החלפות צמיגים וברקסים בטבלאות עלויות טיפולים של כלי בנזין. אם מסתכלים על טיפולים בלבד נשאר:

    15.4.15 - 200 ש"ח
    10.6.15 - 160 ש"ח
    4.1.16 - 150 ש"ח
    13.4.16 - 1330 ש"ח
    22.5.17 - 100 ש"ח
    7.12.17 - 3670 ש"ח
    15.1.18 - 6700 ש"ח
    סה"כ 12,310 ש"ח על-פני 3 שנים.
    עכשיו אפשר להשוות לטבלאות טיפולים של אופנוע בנזין. זה קצת משנה את התמונה. בנוסף עניין האגרה השנתית והביטוח.
    כמובן שעלות הזמן בהמתנה לפתרון תקלות הוא משמעותית, אבל זה משתנה מאדם לאדם וכך גם זמן הטיפול.

    4)
    ציטוט נכתב במקור על ידי רונן צפיה בהודעה
    ניתנה לי אפשרות להחליף לסוללה מהמלאי, 12.4KW או לחכות חודש וקצת לסוללה מודל 2017 של 13KW.
    העדפתי לחכות וחודש וחצי נסעתי כמו זקנה, היו אפילו ימים שנאלצתי בק"מ האחרונים לזחול על 60 בשוליים ,בושה.
    אני חושב שכדאי להדגיש ההחלפה לסוללות חדשות עם קיבולת גדולה יותר = טווח גדול יותר ואפשרות לנסוע מהר יותר זמן רב יותר.
    זה לא מובן מאליו למי שאין בבעלותו כלי חשמלי. ולהבנתי זה ניתן לך כשירות ללא תשלום, ההיפך מבושה.

    5) ירידת ערך - נושא שלא מדובר מספיק.
    בגלל העניין הרב שיש לרוכבים בזירו, אנשים מחכים לקנות משומש אבל אז חוששים מעניין מאמינות, כלומר מעלות התחזוקה שלי כלי ישן ועייף. יש פה טעות שציבור הרוכבים טרם הפנים - נראה כי לאחר שמחלות הילדות עוברות, אמינות הכלים משתפרת. מרגע שזה קורה התחזוקה מסתכמת שוב בצמיגים וברקסים (ועדכוני תוכנה מפעם לפעם).
    לעומת זאת כלי בנזין ככל שמתיישן בהכרח פחות אמין ובהכרח עולה יותר לתחזק. דווקא עכשיו, כשעברו 3 שנים ההשוואה מול אותו הונדה CB חלשלוש תהפוך לעוד יותר מעניינת, שכן אני צופה שהפערים במחירי התחזוקה ילכו ויגדלו. ולכן לדעתי במוקדם או במאוחר השוק יבין שמתחת לרף מחיר מסויים אין טען למכור את הזירו שלך כל עוד הוא נוסע, כי לא הגיוני למכור אופנוע בסכום אותו הוא יחסוך לך תוך שנה או שנתיים.
    וכך המחירים ירדו עד אזור ה-30 אלף ולא הרבה מעבר. נחיה ונראה.

    שוב סחטיין על הסיכום ורכיבות טובות!
    נערך לאחרונה על ידי אRני; 06-03-2018 בשעה 16:41.

אשכולות דומים

  1. סיכום חמישה חודשים ו 12K על אופנוע חשמלי, Zero SR
    על ידי רונן בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 84
    הודעה אחרונה: 02-03-2018, 09:02
  2. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 02-10-2017, 08:40
  3. ארה"ב מצד לצד. מסע חשמלי לאורכה ורוחבה של היבשת
    על ידי rusty james בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-02-2017, 10:07
  4. תגובות: 78
    הודעה אחרונה: 28-07-2016, 15:22
  5. Cb1000r - סיכום שנתיים ו-20,000 ק"מ
    על ידי guyt בפורום כללי
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 20-12-2015, 08:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO