שלום לכולם - עברתי בטסט ראשון!
לשם עזרה לאחרים, אסכם פה את התובנות שלי - יש לא מעט שלא ידעתי כשכתבתי את ההודעה הראשונה.
קודם כל, טיפים. ואנסה לפגוע בדברים שלא נאמרו או שלא פגשתי כאן בפורום.
1. סנטר למעלה! חוץ מהמבט (שצויין פה המון), לשמור על הסנטר למעלה יאיץ את הלמידה שלכם בצורה מטורפת. לא להסתכל על המחוונים, כידון, וכו, אלא רק לאופק ואל הפניה אם פונים.
2. נעילת מרפקים. מה שלא הבנתי בהתחלה, לא מדובר בנעילה, אלא בהיגוי בדחיפה של הכידון (לעומת משיכה) וזה קל יותר לעשות עם יד פחות מכופפת ועזרה מהמותן, שגם ככה קורה בצורת תת מודע.
3. שמיניות. ובכן, ראיתי שהמון אם לא הרוב המכריע של הנבחנים משתמשים בטריק של הילוך שני ואז אין שום בעיה. יש בוחנים שמכשילים, אבל הבנתי שלרוב לא אכפת מההילוך. נשארתי על הילוך ראשון ולא שיחקתי עם הגז או קלאץ (רק שיחקתי אותה כאילו כן) ונתתי לאופנוע לעבוד בקצב סבתא. חשוב שהאופנוע יסחב בלי גז, אם הוא לא - אתם בבעיה אחרת שאין לי בה נסיון בשמיניות.
4. שמיניות ודלק. כשהמיכל ריק לעומת מלא - זה סופר הפתיע אותי (ומזל ששמתי לב) זה עשה לי הבדל ענק. אז לשים לב. היה לי שיעור פשוט אסון כשהמיכל היה ריק, ולקח לי כמה שעות לנסות לשלול עם עצמי את הגורמים ולבוא מוכן לשיעור הבא, ואכן המיכל עשה את ההבדל.
5. שמיניות במהירות נמוכה. להכנס לפניה עם הגוף מוטה לכיוון הפניה לא עובד. כולם יגידו לעשות את זה אבל מה ששמתי לב הוא שכל אחד שם בראש מהירות אחרת שאתה נוסע בה בהנחה ולכן נותן עצה גנרית שלא בהכרח נכונה למהירות שלך. אני זזתי על 8 קמש בשמיניות ושם לא היה אפשר להטות גוף לכיוון הפניה, אבל ב12 קמש כן היה אפשר. כיוון שבחרתי אסטרטגית בטסט ללכת על בטוח, נסעתי על 8 וביצעתי counter balance שלמדתי ביוטיוב עם הגוף, הרעיון לשמור על הגוף ישר. זה אומר להרים את הישבן קצת, לשבת על הקצה הגבוה של המושב כשהוא בזוית, וכל פעם לשנות את התנוחה לפי הפניה.
חוויות מהטסט והטסטר:
1. לא לצאת בקבוצות הראשונות. אני יצאתי באחת לפני האחרונה ונכון זה יותר מורט עצבים אבל אחרי סטטיסטיקה קלה בראש הבנתי משהו. הטסטר בא עם אנרגיות בבוקר וכיסח את הקבוצות הראשונות - צפירות, צעקות, ואחוז גבוה שעפו למורה (לא יצאו לכביש). לקראת הסוף הוא היה שקט והיתה תחושה שהוא כבר רוצה לעוף הביתה ולא אכפת לו.
2. לא להיות מוביל על ההתחלה. מאותה סיבה, הטסטר לקראת סוף המסלול נתן לי הערה על עצירה רחוקה מדי והרגשתי שזהו. אני מניח שהוא כבר חושב על הקבוצה הבאה וכמה עוד נשאר לו אז הוא זורם. מניח שביום חם ומיגע זה רק עוזר.
3. כשפונים נניח ימינה - להסתכל גם אחורה ימינה. כביכול מאיפה שלא יכול לבוא רכב - אבל יכול לבוא אופנוע. הוא הכשיל על זה היום.
4. לא לנסוע לאט מדי כשיוצאים החוצה, זה משדר חוסר בטחון על הכלי. הטסטר של היום שפט על בטחון, והכשיל אנשים שהשתרכו מאחורה כי רצו ללכת ״על בטוח״.
זהו, מקווה שעוזר וכמובן שלא מטעה. תנסו חלק מהדברים בשיעורים, אם עוזר סבבה אם לא - כנראה שזה אינדיווידואלי.


ציטוט ההודעה בתגובה
