אופנוע השנה! לא לא, אופנוע העשור!
יאללה הפנקס נפת... כבר נסגר...
הדיוק 790 מציג לראשונה מק.ט.מ מנוע טווין מקבילי, אבל הוא הרבה יותר ממנוע ומציע התנהגות דינמית משובחת, משקל נמוך ושפע אלקטרוניקה; רכיבה ראשונה מההשקה העולמית.
http://fullgaz.co.il/?p=130103
![]()
אופנוע השנה! לא לא, אופנוע העשור!
יאללה הפנקס נפת... כבר נסגר...
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב
מעניין למדיי, איפה הוא מיוצר? זה לא מצויין בכתבה..
מי היצרן של הבלמים? הבנתי שזה לא ברמבו (מאכזב)
גם הבולמים אכזבה, ציפיתי שתהיה יכולת כיוון במחיר הזה ובחברה הזאת.
אפילו ימאהה שמו בולמים טובים במחיר הזה עם ה-09SP
chase, אין מחיר עדיין... בכל מקרה, בלי ספק אופנוע מעניין מאוד.
האופנוע מיוצר באוסטריה.
רק הדיוק וה-RC בנפחים של עד 390 סמ"ק מיוצרים בהודו. כל השאר במטיגהופן, אוסטריה.
איך יודעים שאביעד כתב את המאמר ?
"התנהגות....משובחת" (:
כל הכבוד על המאמר וכל הכבוד לאוסטרים שסוף סוף התקדמו מנסינגל המאכזב ועשו מה שכבר כל סטודנט להנדסת מכונות חושב עליו (מקביל עם זוית פנימית).
נ.ב.
יש שגיאה במשפט השני בכתבה ביתרונות
"התנהגות דינמית *וזמישות*"
Sent from my MI 5X using Tapatalk
וואלה תקשיב...
אולי הבאת בדיחה טובה אבל יש פה באמת הברקה.
אביעד אולי תנסה באמת לשקול את עצתו ?
Sent from my MI 5X using Tapatalk
על פניו נשמע אחלה כלי (כלי "שודים" כמו ש KTM יודעים טוב לעשות), נשארה השאלה המעצבנת הזו, נו... מה טיב אמינותו בתצורת המנוע הסופר קומפקטית הזו (זה ברור שרק ימים יגידו).
אבל, זה מביא אותי לשאלה הבאה - האם תצורת טווין מקבילי דחוס כזה, לא פוגע בסילוק החום בהשוואה של למשל התצורה הקלאסית הקיימת של האוסטרים - שושלת ה LC שהיא בתצורת L-טווין, שבטווין היתרון שכל צילינדר בנפרד אז יש סילוק חום יותר טוב..
ברור שהמנוע החדש עם סגסוגות וטכנולוגיה יותר מתקדמות מהמנועים הישנים (הערכה שלי, לאידע), אבל עדיין.
סתם חומר למחשבה.
בכל מקרה על פניו לפי הנתונים והעדויות נראה שזה כלי בן-בליעל רציני (לא רציתי לנבל את הפורום עם מילים פרוצות)
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast