על פניו נשמע אחלה כלי (כלי "שודים" כמו ש KTM יודעים טוב לעשות), נשארה השאלה המעצבנת הזו, נו... מה טיב אמינותו בתצורת המנוע הסופר קומפקטית הזו (זה ברור שרק ימים יגידו).
אבל, זה מביא אותי לשאלה הבאה - האם תצורת טווין מקבילי דחוס כזה, לא פוגע בסילוק החום בהשוואה של למשל התצורה הקלאסית הקיימת של האוסטרים - שושלת ה LC שהיא בתצורת L-טווין, שבטווין היתרון שכל צילינדר בנפרד אז יש סילוק חום יותר טוב..
ברור שהמנוע החדש עם סגסוגות וטכנולוגיה יותר מתקדמות מהמנועים הישנים (הערכה שלי, לאידע), אבל עדיין.
סתם חומר למחשבה.
בכל מקרה על פניו לפי הנתונים והעדויות נראה שזה כלי בן-בליעל רציני (לא רציתי לנבל את הפורום עם מילים פרוצות)