אם אדחוס יותר אקבל יותר אנרגיה תרמית.
אבל ככל שאדחוס יותר גם אאט יותר את המנוע ולא מובן לי מאיפה אקבל את אותה ה"עוד הרבה יותר אנרגיה בהתפשטות".
לא מייצרים הרבה כוח בשביל לבזבז יותר כוח.
ציינתי שמנועי IC הם בזבזני אנרגיה גדולים מעיקרון עבודתם,ובטח כשהם מואטים גם מיחס דחיסה גבוהה.
לא הבנתי את הקשר למחזור otto.
דטונצית הסולר נמשכת יותר זמן זה נכון,אבל זה לא אומר שהיא זו שמעכבת את הבוכנה.
דטונציה היא דטונציה,היא אמורה לעשות בדיוק את ההפך והסיבה הנכונה למגבלת הסל"ד היא הימנעות מפתיחת שסתומים עוד במהלכה.
לכן התכנון של מנוע סולר סובב סביב יחס הדחיסה הגבוהה שמאפשר את שריפת הסולר ומבצע שני תפקידים במקביל - האטה והצתה.
אז צריך להבין מה הגיע קודם ומה מושפע ממה ולא צריך לומר אמן על כל מה שקוראים ברשת.
הרי רק לפני כמה פוסטים טענת שאם הבנזין היה זול זה היה אפשרי.
זו אולי הפעם ה 3 שאתה סותר את עצמך,ואני אחסוך את השאלה הבאה שלך,פשוט תעבור על הפוסטים.
אני פרשתי.



ציטוט ההודעה בתגובה