תוצאות 1 עד 15 מ 63

אשכול: אגזוזים ועיצובם

תצוגה בשכבות

  1. #37
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי a_zur צפיה בהודעה
    אתה העלית את הטענה כאן

    ועניתי לך.

    כי זה בלתי אפשרי לדחוס ככה בלי להגיע לדטונציה.

    אפשר ליצור את אותה דחיסה גם באמצעות מהלך קצר, ע"י צילינדר עם קוטר גדול יותר, לא זאת הסיבה. לקצב בעירת הסולר יש השפעה על הסל"ד. תבדוק

    ציטוט נכתב במקור על ידי a_zur צפיה בהודעה
    ... אם תדחוס יותר תשקיע יותר אנרגיה בדחיסה אבל תקבל עוד יותר אנרגיה בהתפשטות (פעימת עבודה). ככה זה עובד בכל מנוע חום כזה, ממנוע בעירה פנימית בוכנתי דרך מנוע סילון ואפילו תחנת כוח גרעינית.
    אם אדחוס יותר אקבל יותר אנרגיה תרמית.
    אבל ככל שאדחוס יותר גם אאט יותר את המנוע ולא מובן לי מאיפה אקבל את אותה ה"עוד הרבה יותר אנרגיה בהתפשטות".
    לא מייצרים הרבה כוח בשביל לבזבז יותר כוח.
    ציינתי שמנועי IC הם בזבזני אנרגיה גדולים מעיקרון עבודתם,ובטח כשהם מואטים גם מיחס דחיסה גבוהה.
    לא הבנתי את הקשר למחזור otto.

    ציטוט נכתב במקור על ידי a_zur צפיה בהודעה
    אפשר ליצור את אותה דחיסה גם באמצעות מהלך קצר, ע"י צילינדר עם קוטר גדול יותר, לא זאת הסיבה. לקצב בעירת הסולר יש השפעה על הסל"ד. תבדוק
    ציטוט נכתב במקור על ידי a_zur צפיה בהודעה
    סיבה נוספת ועיקרית שמנוע דיזל מסתובב לאט היא שהסולר נשרף לאט הרבה יותר מהבנזין. לכן דרוש זמן רב יותר בו הבוכנה בסביבות הנק' המתה העליונה על מנת שכל הסולר ישתתף בבעירה.
    דטונצית הסולר נמשכת יותר זמן זה נכון,אבל זה לא אומר שהיא זו שמעכבת את הבוכנה.
    דטונציה היא דטונציה,היא אמורה לעשות בדיוק את ההפך והסיבה הנכונה למגבלת הסל"ד היא הימנעות מפתיחת שסתומים עוד במהלכה.
    לכן התכנון של מנוע סולר סובב סביב יחס הדחיסה הגבוהה שמאפשר את שריפת הסולר ומבצע שני תפקידים במקביל - האטה והצתה.
    אז צריך להבין מה הגיע קודם ומה מושפע ממה ולא צריך לומר אמן על כל מה שקוראים ברשת.

    ציטוט נכתב במקור על ידי a_zur צפיה בהודעה
    אני מאמין שאם בנזין באוקטן גבוהה היה זול יותר היו מפתחים מנועים לשוק הפרטי עם יחס דחיסה גבוהה יותר ורכיבים מאסיביים יותר שיעמדו בעומס. רכבים בעלי מנועים כאלה יהיו עליונים מבחינת נצילות, יחסכו דלק ויימכרו טוב. אבל זהו לא המצב כרגע.
    ציטוט נכתב במקור על ידי a_zur צפיה בהודעה
    כי זה בלתי אפשרי לדחוס ככה בלי להגיע לדטונציה.
    הרי רק לפני כמה פוסטים טענת שאם הבנזין היה זול זה היה אפשרי.
    זו אולי הפעם ה 3 שאתה סותר את עצמך,ואני אחסוך את השאלה הבאה שלך,פשוט תעבור על הפוסטים.
    אני פרשתי.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 25-03-2018 בשעה 17:31.

אשכולות דומים

  1. אגזוזים ומשקף מקוריים ל- ZZR1400
    על ידי diesel בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 24-09-2017, 02:17
  2. מחפש זוג אגזוזים להיפר 976
    על ידי DANKAT1990 בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-02-2016, 14:02
  3. בנית אגזוזים
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-01-2016, 12:48
  4. מחפש- אגזוזים לz100
    על ידי -Guy- בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 26-12-2015, 13:31
  5. התלבטות בין שני אגזוזים לxt125
    על ידי XT125R בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 06-09-2015, 03:31

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO