ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
אם כבר סטינו מהנושא של אגזוזים ופלשנו לעולם הרכב הכללי ובפרט העתידי (שבו לא יהיו אגזוזים), אוסיף פה משהו קטן.

העולם מסתכם סכמה סוגי מנועי בעירה פנימית שאחוז הניצול של דלק בתוכם שווה לתחת.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
יש מנועי טורבו דיזל שמגיעים לכ 60% וטורבו בנזין לכ 50% ניצולת.
ולא מדובר בנישה סודית,מדובר ביצור סדרתי,כמובן לא כולם ואני לא יודע להגיד מה ההתפלגות.

חפש על מנוע rotary הוא הכי יעיל מבחינה מכנית (והכי לא אמין ומזהם כי שורף הרבה שמן) בגלל שאין טלטל הכוח מועבר ישירות לציר הראשי.
גם אין שסתומים,שרשראות ולא גלי זיזים.