ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
רוטרי חרא מנוע...
לדוגמה זה mazda mx/cx/rx.

מומלץ כל 50 אלף להחליף את המשולש הפנימי שזז בגלל ניצולת נמוכה שיורדת מהר.

אבל מבחינת ביצועים הוא סבבה לגמרי, יש לו הצתה כפולה והוא דוחס חזק יותר את הדלק ואויר אבל שוב...לפרק מנוע כל 50 כדי לשמר אותו (לא מודולרי) לא כיף.

Sent from my MI 5X using Tapatalk
כגריל,אין לי מושג מאיפה המידע הלא נכון שאתה רושם.
מנוע לא חרא בכלל,מנוע לא מפותח אולי אבל בפוטנציה הוא עדיף בהרבה על המנוע הנפוץ.

הבעיה הגדולה עם המנועים האלו הם ה"רינגים" של הרוטור.
ה apex seals נטחנים מהר מאוד יחסית למנוע בוכנה,וכשזה קורה המנוע הזה לא שווה כלום.

ברגע שימציאו שיטה להתגבר על זה וברגע שיפתרו את שרפת השמן (המנועים האלו מזריקים שמן ליניקה והוא נשרף בדומה לדו"פ) תקבל מנוע מנוצל מכל הבחינות.
כי מבחינת ביצועים הוא אפילו מצוין,הוא קל משקל וקטן יותר ממנוע בוכנה.

היחס דחיסה שלו לא גבוהה בהרבה,ואם בכלל משל מנוע בוכנה ממוצע (בניגוד למנוע דיזל למשל) והצתה כפולה יש גם במנועי בוכנה,ולא אין מזה תוספת.