ציטוט נכתב במקור על ידי FlowFlaw צפיה בהודעה
אני פשוט רוצה שהאופנוע יוכל לקפוץ גבוה בדיונות יותר ממה שהוא עכשיו.

אשמח אם תסביר לי קצת על כל הקטע של הבולמים ומתלים.
יש לי חשק עז לכתוב משהו ציני אבל אחרוג ממנהגי (בכל זאת התבגרתי קצת בשנים האחרונות).

נראה שאתה רוצה להרגיש קצת יותר בטוח ברכיבה בדיונות. אגיד לך מה עשיתי באופנועי האנדורו שהיו לי ואציע לך מספר אפשרויות יחסיות פרקטיות:

1. החלפתי קפיצים. אני שוקל 80 בלי ציוד, החלטתי להחליף קפיצים (אחורי וקדמי) לדרגה אחת גבוהה יותר ממה שמגיע stock על האופנוע.
2. עשיתי SAG (כיוון שקיעת מתלים) כי בלי זה האופנוע מתנהג מוזר.
3. למדתי מה הסט-אפ האופטימלי בשבילי לרכיבה בדיונות. בשביל זה מה שצריך זה מברג שטוח וסבלנות. רוכבים, מרגישים ומכוונים. זה אומר משחק עם ה- compression וגם rebound. וחוזר חלילה עד שמגיעים לסט-אפ אופטימלי.
4. אפשרות נוספת היא שיפוץ מתלים, האפשרויות רבות ואני לא ממש מבין בזה, יש מספר סדנאות בארץ שמתמחות בזה.
5. בינינו כל זה לא משנה, אם אתה לא רוכב סופר חזק אתה לא תעוף בדיונות. אני רוכב פעם בשבוע בדיונות עם אופנוע אנדורו ויכול להגיד לך שהאופנוע שלי לא נופל מכל אופנוע מוטוקרוס סטנדרטי. רק לתת הרבה גז.

ואם כבר דיברנו על דיונות, אז הנה סרטון משבת האחרונה, כמו שתוכל לראות ההוסקוורנה TE 300 נוסעת יפה מאוד במסלול דיונה.

בקיצור לא צריך מוטוקרוס רק להתאמן.