ציטוט נכתב במקור על ידי naked צפיה בהודעה
קרא לזה איך שאתה רוצה. כשאני רואה רכבים מפנים לי את הנתיב השמאלי כשהם 500 מטר קדימה, או מסתכלים במראה כשאני עובר לאט ברמזור, אני מעריך כל דציבל שהאגזוז פולט. מי שיש לו בעיה עם הרעש בכל מקרה יסבול ממנו לשניות בודדות בלבד.
קשקוש. אני עם אגזוז סטוק מסריח ושאני עובר בפקק בין מכוניות כול אלה שלא בטלפון שלהם אלא פשוט עם הראש קדימה ולא מתעסקים ברדיו או וואטאבר קולטים אותי במראה יפה מאוד (אולי זה האור הגבוה שאני מקפיד עליו גם ביום בידיוק בשביל זה?) ואפילו מפנים לי דרך. כמו שנועם אמר, אגזוז לא תחליף לאסטרטגיות רכיבה.

ציטוט נכתב במקור על ידי carolinor צפיה בהודעה
לא הבנתי את כוונתך. אתה יוצא מנקודת הנחה שמדובר באגזוז רועש מדי. נתון שאינו נכון כלל, וכמובן רעש הוא אינו דבר סובייקטיבי. אבל בוחנים עשויים לפסול אותך רק כי לדעתם זה רועש מעט יותר מדי. אני מדדתי את הרעש וזה הגיע ל-64 דציבל (יש אפליקציה נחמדה להורדה) אך לדעת הטסטר זה היה לו רועש מדי, רק לאחר שהסברתי לו ומדדנו יחד הוא השתכנע והעביר. השאלה שלי, מה החוק אומר? לא מה אתה חושב על החוק ועל מטוסים.
רק לתשומת לב, רעש בעצמה של 85 דציבל ומעלה עשוי להוות נזק ומטרד לשמיעה לאורך זמן. פחות מזה לא!. יש טבלת רעש של משרד הבריאות שאתה יכול לעיין בה ולמצוא אותה בקלות בגוגל. אני מאמין שמ-75 דציבל ומעלה זה לא כל כך נעים באוזן, אבל האגזוז שלי בכלל לא מרעיש, אבל בכלל לא! הוא תקני ומקורי, ועדיין הטסטר התחכם, עד שלבסוף השתכנע.
לא עשיתי מחקר מעמיק על כמה דציבל זה אגזוז רועש שכולנו מכירים.... המחשבה שלי מהאשכול הייתה שהוא מתכוון לאחד כזה. מניח שטעיתי בקשר לעוצמה.. אבל הכוונה נשארה אותו דבר.