נכון, להיות גורר אופנועים זה לא להיות מדען טילים, אבל אם אתה בוחר זאת כמקצוע, אני בטוח שיש בזה עוד דברים מעבר ל "לקשור אופנועים". זו בחלקה עבודה פיזית, לפעמים מושפעת ממזג האויר, יש שעות עבודה שהן לא 9 עד 5, יש התנהלות מול לקוחות, מול מוסכים, יש בלת"מים, יש זמנים של בטלה ויש זמנים של עומס עבודה, יש שבתות וחגים, יש אחריות לרכוש מאד יקר של אנשים.
נכון שאתה "רק" קושר וגורר אופנועים. אם אתה מצמצם את זה רק ללקשור אופנועים, בלי לקחת בחשבון את כל מה שכרוך בזה בתור עסק ומקצוע, זה חבל.
שוב, זו לא עבודה מסובכת, אבל כמו בכל דבר, כדאי להצטיין בו ולהיות מקצוען, בעיקר אם אתה הופך את זה לעסק, מקצוע ופרנסה.
אני בטוח שיהיו אנשים שיגידו לי "הגזמת" אבל זו הדעה שלי.