מגניב.
האפריליה דורסודורו 900 החדש הוא אופנוע שמיועד לאופנוענים; כאלה שמוכנים להקריב כמה פרמטרים כדי ליהנות מאחרים; מבחן דרכים ראשון.
http://fullgaz.co.il/?p=130394
![]()
מגניב.
אכזבה...
פיאג'ו ויתרה על כל השוק הבינוני בגלל תקנות היורו וכיום נמצאת בין-125 ל-900+.
הורגת את אפריליה (יש כאלו שיתנגדו).
הורגת את ג'ילרה.
אולי קצת פיאג'ו נשארת אבל גם זה על תלת גלגלים.
בקיצור האופנוע נחמד אבל לא רלוונטי לשוק שלנו, רק בפאן אבל כרגע אני לא רואה את הפאן קורה אם אין מסלולים בכמויות.
וגם אם יש מסלולים כמה אפשר לטחון אותם ?
כמה כלכלית אפשר להחזיק כזה לאורך טווח ?
לא משתלם.
עדיף כבר FS450 ולהרגיש במירוץ עד הסוף או פשוט לקחת KTM TPI ולהרביץ בשטח (שלא נגמר).
Sent from my MI 5X using Tapatalk
מסכים איתך, זה כלי שאפשר בכיף לנסוע איתו בארץ, אבל מיכל הדלק מאוד מאוד קטן ותווח הנסיעה עלוב לאופנוע.
היו לי שני כלים של פיאג'יו ולדעתי זאת חברה שאם היא לא תקבל כאפה ותתאפס על החיים שלה, היא תמצא את עצמה בבעיה רצינית.
כמה אפשר להמשיך עם הוספה כמותג מוביל ?
הונדה וימאהה וגם קימקו עוברים אותה בסיבוב בכל מה שקשור לקטנועים.
מגניב. שינמוך להיפר 939 שעולה 30 אלף שקל פחות. שווה.
לא יזיק להם להוציא גם היפרסטראדה משלהם, רק לטפל בנקודות שדוקאטי לא השקיעו בהן מספיק:
*טנק גדול - ה-16 ליטר של ההיפר לא מספיקים לטעמי, הייתי רוצה לראות לפחות 19-20 ליטר באופנוע טורינג.
*זיווד שלא רק נראה טוב, אלא גם מכיל ציוד רב בקלות - את זה אני אומר מניסיון עם הארגזים המעוצבים להפליא, אבל מה-זה לא נוחים של המולטיסטראדה 1100.
שייבנו אחד כזה, יתמחרו אותו ב-80 אלף שקל (כמו הטרייסר 900) - ויש להם אופנוע שנמכר טוב.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
למה מוגבל ל 95 כס? היה בכתבה