ציטוט נכתב במקור על ידי Sky30715 צפיה בהודעה
המורה שלך מטומטם.

זה לא משנה אם זה mt 07 או drz400 או cbr1000

שמיניות עושים ככה:
כאשר אתה נכנס לסיבוב אתה לוחץ את הקלא'ץ מלא.
כשאתה בחצי הסיבוב אתה מתחיל לשחרר בעדינות ולאט את הקלא'ץ עם פתיחה עדינה של המצערת גז כדי לצאת מסוף הסיבוב בצורה חלקה.
באלכסון אתה רוכב עם קלא'ץ משוחרר.
חוזר חלילה.

לגבי שיווי משקל נכון בעת פניות בשמיניות (את זה אף מורה לא ילמד אותך לרישיון נהיגה):

כאשר אתה נכנס לסיבוב (רק סיבוב במהירות נמוכה מאוד כמו בשמיניות) תיקח את משקל הגוף שלך לכיוון הנגדי לכיוון הפנייה- יישמע לך לא הגיוני נכון? אך את זה מלמדים בבית ספר לשוטרים בארצות הברית. ראיתי סרטונים.

כאשר אתה במהירות נמוכה מתחת ל 40 קמ"ש אם תכניס את משקל הגוף לתוך הפנייה, יקרה הפוך ממה שאתה חושב. האופנוע יינטה ליפול פנימה במקום להיות יציב. תיקח את הישבן שלך מעט החוצה מהמושב לכיוון הנגדי לפנייה ותראה את הסיבוב שלך נהייה קטן משמעותית ואתה מרגיש יציב.

כלומר, אם אתה פונה לשמינית של שמאלה, סובב עם הידיים את הכידון שמאלה, את משקל הגוף תצא עם הישבן מעט ימינה החוצה של המושב, והמבט שלך מסתכל 90 מעלות הלאה כאשר אתה בסיבוב (רבע סיבוב ראש). שמינית ימינה, הפוך. תוציא את הישבן מעט שמאלה וסובב את הכידון ימינה.

הייתה לי בדיוק אותה בעיה כמוך. בשיעור הרביעי הבנתי שאם אני לא אשנה משהו, אני לא יעבור טסט ראשון. הלכתי לדוקטור יוטיוב וחקרתי את הנושא בעצמי. עברתי טסט ראשון. באותה קבוצה מתוך 27 תלמידים, טסטר עצבני, יום עם סערה בדצמבר, רק 2 נוספים איתי עברו. כנראה שעשיתי משהו נכון.
תודה רבה גבר אנסה את זה