אהלן.
דאון טאון 300 שנת 2014 20 אלף קילומטר על השעון.
בטיפול גדול הוחלפה הרצועה למקורית, רולים מקוריים ומשולשים(ספק מקוריים).
מייד אחר כך התחילו רעידות באזור 6K סלד.
אבל בלי אובדן כוח.
ברמה שלפי הרעידות אני מרגיש שאני ב 6K.
הוחלפו גם פלאג, שמן מנוע, פילטר שמן, פילטר אוויר ופילטר שמן(למרות שאני לא חושב שהם האשמים).
בבדיקה בפורמים בחו"ל, נמצא שאולי הבעיה היא בפלאג, אני החלפתי לפלאג אירידיום מאותו הסוג(למרות שקימקו ממליצים על פלאג רגיל).
יש למישהו רעיון?


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה


 נכתב במקור על ידי ModChiP
 נכתב במקור על ידי ModChiP
					
 לאחר שתשלול את כל מה שאמר לך ושזה באמת רעידות רציניות ולא איזה זמזום או רטט קל עקב בלאי טבעי אוכל לספר לך שלפני שבועיים היו לי כמה שעות פנויות והייתי משועמם אז פירקתי מכסה ווריאטור אצלי בקטנוע ושייפתי את סנדלי הסחיבה וניקיתי את הפעמון (מלאאאא לכלוך!) מאז סביב ה6K סל"ד יש רעידות חזקות ואז ממשיך להאיץ (מאיץ רגיל אבל רועד סביב ה6K סל"ד)
לאחר שתשלול את כל מה שאמר לך ושזה באמת רעידות רציניות ולא איזה זמזום או רטט קל עקב בלאי טבעי אוכל לספר לך שלפני שבועיים היו לי כמה שעות פנויות והייתי משועמם אז פירקתי מכסה ווריאטור אצלי בקטנוע ושייפתי את סנדלי הסחיבה וניקיתי את הפעמון (מלאאאא לכלוך!) מאז סביב ה6K סל"ד יש רעידות חזקות ואז ממשיך להאיץ (מאיץ רגיל אבל רועד סביב ה6K סל"ד)