תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: שמן שחור לאחר החלפה MAJESTY 400

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    64

    שמן שחור לאחר החלפה MAJESTY 400

    אהלן
    MAJESTY 400 54000 KM 2006
    לפני שבוע החלפתי שמן מנוע, קסטרול פאוור 1
    אך לאחר 100 קלימוטר בערך נהיה יותר חום ולא ניראה חדש ממש כאילו החלפתי לאחר 100 קילומטר,
    וחיכיתי לטיפות האחרונות שינזלו מהפקק ריקון הצדדי,
    אך את המסנן הגס שנמצא מתחת למנוע לא פתחתי.
    חשבתי אולי להוסיף 150 מל של פלאשניג.
    נכון שבמנועים של רכבים דובר המון על פלאשניג ויש דעות לכאן ולכאן.
    (אגב בהילוך שישי מוסך לרכבים עושים פלשאניג עם ליקווי מולי)
    אבל ההבדל בקטנוע הוא שיש את הסליל טבול בתוך השמן ואולי זה יכול להזיק לו.
    אגב הנסיעות שלי קצרות ושמנים אני מחליף כל 3 אלף במקום 5 יצרן.
    השיטה הכי בטוחה להחליף בתדירות גבוהה עד שנישטף כל הבוצה.

    אשמח לחוות דעת מבעלי ניסיון
    חג שמח וכשר

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    שמן שמשחיר לא בהכרח מעיד על בעיה.
    הרבה פעמים שמנים איכותיים סופחים אליהם הרבה פיח מהמנוע (זה חלק מהתפקיד שלהם). בעיקר אם מחליפים סוג שמן.
    אם זאת תופעה חדשה באותו סוג שמן, הייתי שם יותר לב.
    פלאשינג במנועים ישנים עלול לגרום הרבה בלאגן. לעתים זה עלול לשחרר כמויות גדולות של טינופת שעדיף היה שישכבו באיזו פינה ולא יסתובבו במנוע ויגרמו לסתימת מעברים.
    קצת כמו כריש דם שעלול לעשות שבץ....

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי TUREL צפיה בהודעה
    אך את המסנן הגס שנמצא מתחת למנוע לא פתחתי.
    סביר שהכמות שהייתה שם צבעה לך את כל השמן בשחור.

    ציטוט נכתב במקור על ידי TUREL צפיה בהודעה
    הנסיעות שלי קצרות ושמנים אני מחליף כל 3 אלף במקום 5 יצרן.
    לפי דבריך זו לא פעם ראשונה שלך כך שאמור להיות לך נסיון.
    בפעמים קודמות השמן נשאר לך בצבע "דבש"?

    ובכלל- שאלה כזו יותר מתאימה בניסוח של "אחרי טיפול במוסך השמן שחור..." ואז יש ספק לגבי טיב העבודה.
    אם החלפת בעצמך את כל השמן אז מה השאלה?

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    64
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    סביר שהכמות שהייתה שם צבעה לך את כל השמן בשחור.



    לפי דבריך זו לא פעם ראשונה שלך כך שאמור להיות לך נסיון.
    בפעמים קודמות השמן נשאר לך בצבע "דבש"?

    ובכלל- שאלה כזו יותר מתאימה בניסוח של "אחרי טיפול במוסך השמן שחור..." ואז יש ספק לגבי טיב העבודה.
    אם החלפת בעצמך את כל השמן אז מה השאלה?
    לא נראה לי יש שם בקושי 10 סמק
    אך לפעם הבא אני ייפתח וינקה גם שם.

    שמעתי יש אופציה למלאות ליטר סולר ללא הנעה על אגן ריק משמן ל10 דקות ואז לרוקן

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי TUREL צפיה בהודעה
    לא נראה לי יש שם בקושי 10 סמק
    יותר בכיוון 200
    זה בסביבות 10% מהכמות הכוללת.
    אז זה שלא נראה לך זה נחמד אבל כמות כזו בהחלט יכולה 'לצבוע' את כל השמן בצבע כהה.

    http://www.yamaha-motor.com/assets/s...ajesty_756.pdf

    ציטוט נכתב במקור על ידי TUREL צפיה בהודעה
    אך לפעם הבא אני ייפתח וינקה גם שם.
    שמעתי יש אופציה למלאות ליטר סולר ללא הנעה על אגן ריק משמן ל10 דקות ואז לרוקן
    אפשרי. כן. לרוקן את השמן החדש ששמת, למלא סולר, לחכות, לרוקן, למלא שמן חדש (בפעולה כזו רצוי להריץ את המנוע עם שמן חדש/ משומש קצת ואז להחליף שוב כדי לנקות את שאריות הסולר).

    זה לא ייתן לך יותר מדי. אולי שקט נפשי לגבי האובססיה שלך לצבע השמן אבל לא יותר מזה.
    יותר זול ויותר פשוט להחליף גם את הפילטר שמן.
    הקטנוע שלך לא צעיר ולא חדש. הוא עובד טוב? נשמע טוב? החלפת שמן? המפלס תקין?
    אם ענית 'כן' על כל הנ"ל אז תהיה רגוע ותבזבז את האנרגיה והכסף שלך על דברים יותר קריטיים.
    נסיעה טובה וחג שמח.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    64
    צודק
    כל מילה בסלע
    חג שמח

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    המנוע שלך זורק שמן לתיבת האוויר?

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    64
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    המנוע שלך זורק שמן לתיבת האוויר?
    כן
    בתיבה השמאלית מעל הווריאטור למי שמכיר שם הפילטר הגדול נמצא,
    ובעבר אחרי נסיעה ירושלים -תא היה הזעת שמן
    עד ששמתי לב למין קופסא קטנה בין מכסה הסלילים לפילטר אוויר שהגומי ייבש וסידרתי את זה ומאז אין הזעות.
    למה איך זה קשור לשמן.
    נערך לאחרונה על ידי TUREL; 04-04-2018 בשעה 22:31.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי TUREL צפיה בהודעה
    כן ...
    עד ששמתי לב למין קופסא קטנה בין מכסה הסלילים לפילטר אוויר שהגומי ייבש וסידרתי את זה ומאז אין הזעות.
    לא מובן.
    התשובה היא כן או לא?
    אם התשובה היא כן,אז יש חדירה מוגברת של דלק וגזים לאגן וזה משחיר את השמן מהר.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    64
    כן יש עדיין נזילה מהבית פילטר השמאלי הגדול,
    יש מה לעשות בעיניין סך הכל קטנוע יישן שנת 2006.
    או עדיף לא להשקיע ?
    כי אם זה אטם ראש,רינגים
    לא נריאה לי סביר למנוע שעשה 54 אלף
    תודה.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    פעם הבאה שאתה מחליף שמן, אחרי שרוקנת את השמן הישן תשאיר את הפקק פתוח ותשפוך קצת שמן חדש פנימה שישטוף החוצה את רוב השמן השחור שנשאר לפני שאתה סוגר וממלא.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי TUREL צפיה בהודעה
    כן יש עדיין נזילה מהבית פילטר השמאלי הגדול,
    יש מה לעשות בעיניין סך הכל קטנוע יישן שנת 2006.
    או עדיף לא להשקיע ?
    כי אם זה אטם ראש,רינגים
    לא נריאה לי סביר למנוע שעשה 54 אלף
    תודה.
    אם המנוע שלך הוא מתוצרת מינרלי,סיכוי טוב שטבעת השמן שלך סתומה ותפוסה.
    כתוצאה השימון של 2 טבעות האטימה לא מספיק והן נשחקות - מה שגורם ל"ניפוח".

    אם אין לך בעיה להוסיף שמן על בסיס קבוע,זה כנראה ייסע עוד הרבה שנים.
    אישית היה מציק.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    64
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אם המנוע שלך הוא מתוצרת מינרלי,סיכוי טוב שטבעת השמן שלך סתומה ותפוסה.
    כתוצאה השימון של 2 טבעות האטימה לא מספיק והן נשחקות - מה שגורם ל"ניפוח".

    אם אין לך בעיה להוסיף שמן על בסיס קבוע,זה כנראה ייסע עוד הרבה שנים.
    אישית היה מציק.
    התכוונתה לשמן מנוע
    משתשמש בקסטורל 10W40 חצי סינטטי
    ואין אכילת שמן כלל. לא מוסיף בין טיפולים
    מנוע יפני כרגיל.
    למה אם אני עיבור לסינטטי מלא לא יהיה ניפוח ?
    נכון שזה מפריע אבל אין מה לצפות מקטנוע ישן וחבל על ההשקעה.
    דווקא זה נחשב למנוע מאוד אמין.
    תודה חג שמח.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי TUREL צפיה בהודעה
    התכוונתה לשמן מנוע
    משתשמש בקסטורל 10W40 חצי סינטטי
    ואין אכילת שמן כלל. לא מוסיף בין טיפולים
    מנוע יפני כרגיל.
    למה אם אני עיבור לסינטטי מלא לא יהיה ניפוח ?

    התכוונתי ליצרן מנועים לא לשמן מנוע.
    http://www.motoriminarelli.it
    המנוע שלך לא נמצא שם.

    אם שמן מגיע לתיבת אוויר במצב שהוא מטפטף החוצה,זה אומר שבטוח חסר שמן באגן ואם לא חסר שמן אז אין קשר למה שרשמתי.

אשכולות דומים

  1. למכירה Yamaha Majesty 400
    על ידי bodego בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-06-2017, 18:09
  2. MAJESTY 400 רעש באס מהאגזוז
    על ידי TUREL בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 28-04-2017, 07:14
  3. החלפת חוטי הצתה MAJESTY 400
    על ידי TUREL בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 30-01-2017, 08:13
  4. למכירה/החלפה: KTM smr 990
    על ידי lasrix בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-11-2016, 13:16
  5. חלודה במים ובמערכת yamaha majesty
    על ידי vy17206 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 11-11-2015, 18:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO