אהלן
MAJESTY 400 54000 KM 2006
לפני שבוע החלפתי שמן מנוע, קסטרול פאוור 1
אך לאחר 100 קלימוטר בערך נהיה יותר חום ולא ניראה חדש ממש כאילו החלפתי לאחר 100 קילומטר,
וחיכיתי לטיפות האחרונות שינזלו מהפקק ריקון הצדדי,
אך את המסנן הגס שנמצא מתחת למנוע לא פתחתי.
חשבתי אולי להוסיף 150 מל של פלאשניג.
נכון שבמנועים של רכבים דובר המון על פלאשניג ויש דעות לכאן ולכאן.
(אגב בהילוך שישי מוסך לרכבים עושים פלשאניג עם ליקווי מולי)
אבל ההבדל בקטנוע הוא שיש את הסליל טבול בתוך השמן ואולי זה יכול להזיק לו.
אגב הנסיעות שלי קצרות ושמנים אני מחליף כל 3 אלף במקום 5 יצרן.
השיטה הכי בטוחה להחליף בתדירות גבוהה עד שנישטף כל הבוצה.
אשמח לחוות דעת מבעלי ניסיון
חג שמח וכשר