בטח שהיה עוזר לו. במצבים כאלה שאני נתקל בהם יום יום, אני תמיד יוצא מנקודת הנחה שהנהג הולך לפנות ולהיכנס בי. תמיד אני מתייחס לנהגים כאילו אינם רואים אותי. בגלל זה אני מוריד מהירות אוטומטית לחצי בד"כ לאזור ה40 - 50 קמ"ש לפני כל צומת שבה אני רואה רכבים לפני פניה צפויה, מהירות שאני מרגיש שאוכל לבלום בה בזמן ואפילו אם לא אספיק והנהג יכנס בי, זה לא יהייה פציעה קשה, כמובן שתוך כדי אני בקשר מתמיד עם המכוניות שמאחורי דרך המראות.
אני לא סומך על אף אחד וזו הסיבה היחידה שעשר שנים עם רזומה של רכיבה של מעל עשרות אלפי קילומטר בדו"ג, אני עדיין מדבר איתך עכשיו. רק חודש שעבר עברתי תאונה עם פציעה קלה. (אני אפילו מככב כאן : hnn : http://www.hnn.co.il/gallery29373.html כן..זה אני )
פניתי שמאלה , זכות הקדימה הייתה שלי, נהגת בתמרור עצור משום מה אחרי שכבר עצרה עצירה מלאה בעצור, התחילה בנסיעה ונכנסה בי בזמן שפניתי! המזל שלי, שאני מראש מוריד מהירות בצורה דרסטית לפני צומת, כי שוב, אינני סומך על אף אחד ומבחינתי לא רואים אותי. כך שבזמן שהורדתי מהירות תוך כדי ווידיתי קודם שהיא עצרה עצירה מלאה לפני שפניתי. רק שהתחלתי לפנות לפתע התחילה בנסיעה אך לא הספיקה לצבור מספיק מומנטום כי יצאה מעצירה מלאה כך שעקב המהירות הנמוכה של שתינו, אמנם עפתי מהקטנוע והוטחתי על האספלט שהיא נכנסה בי עם הגי'פ המסיבי שלה אך הפציעות היו מינוריות ושוחררתי מהמיון באותו יום.
אני מבטיח לך, 95% מהתאונות של דו"ג שלנו עם רכבים,הרוכבים יכלו למנוע אם היו יותר עירניים לסביבה שלהם ונוקטים אמצעי זהירות מראש. שאני רואה באיזה מהירויות גבוהות רוכבי אופנוע, בעיקר סופר ספורט חותכים אותי שאני ברכב, ושאני רואה מיד אחר כך איך הם עוברים מנתיב לנתיב במהירות בלתי נתפסת ובקירבה מטורפת לרכבים ועוקפים אותם ללא שום מרחק ביטחון מהם, מספיק רכב אחד שיעבור נתיב ללא איתות (וזה קורה כל הזמן!) רוכב האופנוע ימות במקום אין פה שאלה בכלל. עקב הרוכבים האלה שמשחקים ברולטה רוסית כי שוב, אינם יכולים לרסן את האדרנלין שמציף אותם ואינם מכבדים את חוקי התנועה, הם הסיבה שאנחנו צריכים לשלם ביטוח חובה כל כך גבוה. וחבל שכך.