גם אני רכבתי על שניהם ונהניתי.
הסוזוקי - קל מאוד לרכיבה, כידון צר, נמוך- שתי רגליים יציבות על הקרקע, מנוע גמיש, מצויד בסבל רחב ושימושי, צג אינפורמטיבי ושקע טעינה. תחושה כללית של אופנוע כביש בתחפושת - יהיה שימושי בשבילים מהודקים אך לא יותר. זול יותר משמעותית מכל הבייבי אדוונצ'רים ונראה בנוי לאמינות ארוכת שנים.
ההונדה- מרשים ובעל נוכחות, גבוה מאוד (אני 1.74 עם ג'ינס שמגביל את פיסוק הרגליים נאלצתי לטפס עליו בסיוע הרגלית) , כידון רחב, צג ספרטני וללא סבל או שקע טעינה. מנוע סינגל מעניק תחושת כוח וגמישות אך מווברץ קלות. בידיים מיומנות יגיע לכל מקום גם בשטח אבל בידיים פחות מיומנות עלול להיות פחות בטוח בגלל גובהו. אין אפשרות לכיוונון מתלים. האופנוע בנוי טוב מאוד ונראה אמין לאורך זמן רב עם מרווח טיפולים גדול.
יקר יותר לקנייה מהסוזוקי באלפי ש"ח.