שניהם פחות או יותר אותם שנים 2005-2007
אשמח לשמוע בעד ונגד, אמינות ואחזקה
שניהם פחות או יותר אותם שנים 2005-2007
אשמח לשמוע בעד ונגד, אמינות ואחזקה
אם קרוזר בנפח בינוני, אז למה הוצאת את ה- vn900? מכרתי אחד לפני כשבוע ויש לי מה להוסיף בנושא.
(2017) BMW R1200GS
(1979) BMW R100/T
אתה ממליץ? אשמח לשמוע עוד
נערך לאחרונה על ידי Yellowhorse; 29-09-2015 בשעה 00:52.
להונדה יש לפי המבחנים את התנוחה הכי נייטרלית.
לך על ההונדה, פוגשים את האנשים הכי נחמדים על הונדה.
תלוי מה אתה מחפש. לפי מבחן פולגז לפני כמה שנים ה- vn היה "המנצח" שמביא את החוויה הקרוזרית הכי-הכי. בתכל'ס מדובר על קרוזר כבד, תנוחה קרוזרית קלאסית (אך לא מענישה במיוחד), לי אישית היו כאבי גב אחרי רכיבה של 45 דקות (גובה 1.82). הספק צנוע, 50 כ"ס ממנוע 900 וי-טווין, אך ערימות של מומנט. אופנוע אמין מאוד, חלק מאוד, מווברץ רק בסל"ד גבוה (וגם ככה הוא לא אמור להיות שם). תמסורת דרך רצועה כך שאין גלגלי-שיניים ואין שרשרת, טיפולים זולים יחסית.
מבחינת מראה, יש לו את המראה "הכי נכון" בעיניי, מאוד מינימלסטי, נקי, לא מסורבל ולא מתיימר. יש לו את המושב הכי נמוך מבין הקרוזרים, 68 ס"מ. בצד הפחות מבריק, זה המשקל הכבד על כל השלכותיו (זחילה אחורנית בעליה ותמרון עירוני).
צריכת דלק 18-20/ל'. וזהו בגדול. שכחתי משהו?
(2017) BMW R1200GS
(1979) BMW R100/T
תודה רבה!
אני יודע שהעיצוב של האינטרודר קצת מפוזר אבל אני עדין מתחבר אליו
אתה יודע במקרה איך הם מבחינת אמינות?
יהיה לך מאד קשה לקבל המלצה ברורה.
הסיבה הראשונה לזה, היא שיחסית, כל תחום הקרוזרים הוא די דליל בארץ, ולמעט מאד אנשים יש נסיון מגוון במספר כלים.
הסיבה השנייה היא שבין הקרוזרים הבינוניים (ואני כולל גם את ה - vn900 שהוזכר) ההבדלים הם סמנטיים. כולם חלשים וכבדים ביחס לגודל כך שמבחינת ביצועים הם די דומים (יחסית).
מכיוון שהקרוזרים הם יותר אופנועים לנשמה ולא לריגוש, ההבדל יותר מתבטא בדגם שאתה באופן אישי מתחבר אליו ומרגיש איתו נוח.
כפי שדיזל הזכיר, בעיני ה - vn900 הוא בעל הלוק הכי "קרוזרי" בגלל הגובה שלו וגודל הכידון שנותנים לו מראה מאד מרשים, ואליו אני באופן אישי הכי התחברתי.
לך עם מה שהלב שלך בוחר ואתה מרגיש איתו הכי טוב.
כל הכלים שהוזכרו כאן ייתנו לך אמינות טובה בסיוע טיפול נאות ושימוש נכון כאשר ( לפי דיון שערכנו פעם בין חברים) ההונדה והסוזוקי יהיו בעלי אמינות עדיפה ( לא מוכח ) ושרידות טובה.
אישית אני אוהב את הסוזוקים למרות שהקרוזרים שלהם מכוערים בעיניי
יצאתי לפגרת חורף מחוסר תקציב
אשוב בקרוב
לתרומות בפרטי![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תודה