מסכים עם רוב מה שאוזניק כתב, מלבד השורה הזו, שהיא שגויה לחלוטין:
לא הבנתי מה זה אומר לערבב בתוך מיכל הדלק לאחר התדלוק, אבל בכל מקרה השמן מתערבב מאד בקלות בדלק.
הטלטלות שהאופנוע עובר על הרכב בדרך לשטח מספיקות בהחלט, ויותר מכך - דקת הרכיבה הראשונה תערבב את הכל כמו שצריך.
בחבורה שלי כמעט לכולם יש דו"פים, ומשום מה הם פיתחו הרגל מגונה של לתדלק בתחנת דלק אבל להוסיף את השמן רק בהגעה לשטח אחרי פריקה, כלומר הכי סמוך שאפשר לרכיבה ובניגוד מוחלט להמלצה שלך, ומעולם לא נתפס לאף אחד מנוע ולא נגרם לאף אחד נזק כתוצאה משימון לקוי.



ציטוט ההודעה בתגובה