מדהים איך השוק הזה מתנהג בניגוד לכל מה שמוכר ולמרות שחבטות שהוא סופג...
מדהים איך השוק הזה מתנהג בניגוד לכל מה שמוכר ולמרות שחבטות שהוא סופג...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
זה נכון, אבל יש כמה גורמים שמשפיעים, קודם כל שוב הפקקים והיעדר תח"צ נורמלית, שנית יש צניחת מחירים בקרב אופנועי הכניסה, תיכנסו לסוכנויות ותראו המון לקוחות, לחלקם פשוט יש כסף והאחרים מתפתים לקנות בהמון תשלומים, בסופו של דבר אנשים הבינו שאין אלטרנטיבה לדו"ג, בטח לא בביצה של גוש דן, למי שיש כסף והזמן שלו יקר זאת בכלל לא התלבטות.
Tracer 900
זה עדיין מפתיע לאור העובדה שביטוח החובה עולה כמו דירה וחצי...
הנה עוד כמה דברים שהיה ממש מעניין לדעת:
מעניין לדעת כמה מתוך הצמיחה הזו היא אנשים שחוזרים לתחום מול חדשים.
מתוך החדשים, מעניין לכמה מהם הייתה הפתעה שהם התקשרו לראשונה לסוכן ביטוח שאמר להם שהביטוח (חובה בלבד) על הכלי שלהם הוא 3K-5K.
מעניין לדעת כמה אופניים חשמליים נמכרו באותה תקופה.
3500 לשנה עם השתתפות עצמית. קטנוע עירוני עולה סביב ה-12000 ש״ח.
זה יותר מ-25% ממחיר הכלי וזה תשלום שחוזר על עצמו כל שנה.
נראה לך שמי שמתלבט בין אופניים חשמליות חדשות לבין קטנוע יחשוב בכלל להשקיע בביטוח?
הרי אם אתה נוסע באותו מסלול ועושה את אותה תאונה על אופניים, אף אחד לא אומר על זה כלום והכל מכוסה. למה שזה יהיה שונה לטוסטוס?
AFAIK המשטרה (והסרחים הנקראים שיטור עירוני אשר אתה מפרנס בעזרת ההנפצה "היטל שמירה" בארנונה) אינה בודקת ביטוח חובה בתוקף כאשר אתה מעוכב לבדיקת רישיונות.
משהו היסטורי הקשור למחלוקת בעניין איחוד מאגרים אאל"ט
גיגול מעלה כתבה בת עשור - https://www.calcalist.co.il/local/ar...279162,00.html
קשה לי להאמין שהשתנה משהו מאז. ועוכבתי פה ושם לבדיקת רשיונות בשנים האחרונות.
ט.ל.ח.