אני יכול להעיד על עצמי שלפני שקניתי את ה cb500x שלי התלבטתי מאוד בינו לבין וויסטרום מוגבל (למעשה התלבטות כמעט זהה לזו שמדוברת כאן), והסיבה היחידה שהסוזוקי לא ניצח היא העובדה שמדובר מראש על כלי שלא יכול למצות את מלוא הכוח שיש לו, ואין אפשרות להסיר את ההגבלה ולהישאר חוקי.
אם זה השיקול כאן אני לא יודע, אבל כמו שציינו הסוזוקי עדיף על ההונדה בכמעט הכל. אם פות''ש לא סובל מהפרעה דומה לשלי, הסוזוקי נשמע כמו עיסקה טובה יותר.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
הקאטץ׳ או יותר נכון הקומנסנס הוא שה CB300R מבית עומד לתת בראש ל 500 הפרווה אנמי, אז עדיף להיפטר כבר עכשיו מהסטוק הקיים במבצע מאשר ליצור תחרות מיותרת בבית מחד ברף התחתון או למצב אותו מחוץ ברף גבוהה מול ״מתחרים״ עדיפים כפי שהזכירו כגון הsv650 ואח׳.
נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 15-04-2018 בשעה 16:13.