אל תפסול את האופנוע הזה עד שלא תבדוק. אם הוא מטופל כמו שצריך, יד ראשונה ושמור ומגיע עם תוספות - מספר הקילומטרים הוא לא קנה המידה היחיד. רק לאחרונה קראנו פה פוסט של אחד החברים על טראנסאלפ עם 166000 ק"מ בלי בעיות מיוחדות.
אל תפסול את האופנוע הזה עד שלא תבדוק. אם הוא מטופל כמו שצריך, יד ראשונה ושמור ומגיע עם תוספות - מספר הקילומטרים הוא לא קנה המידה היחיד. רק לאחרונה קראנו פה פוסט של אחד החברים על טראנסאלפ עם 166000 ק"מ בלי בעיות מיוחדות.
אם הוא עולה חצי מהמחירון - ההימור יכול להיות מוצדק.
אם לא - אז בלי קשר למצב המנוע, יש כבר המון בלאי מצטבר מסביב. בשביל מה לך לקנות אופנוע עם מתלים עייפים, מיסבי היגוי וגלגלים שידרשו כנראה החלפה בקרוב, מכסה שסתומים שעבר כבר מספר פתיחות וסגירות (במקרה הטוב, במקרה הרע לא פתחו אותו כלל).
כל אלה לא בגדר "סוף העולם", בטח ובטח אם אתה מבצע את העבודה לבד. אבל פוטנציאל הצרות וההוצאות צריך להיות מגולם במחיר - הרי זה לא אופנוע נדיר, מיוחד או נחשק במיוחד. זה בסך הכל סוס עבודה תאילנדי, עם מבחר כלים גדול בשוק - וחלק ניכר מהם עברו פחות מ-40 אלף ק"מ.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual