30% זה לא בריחה קלה, זה דליפה כבדה מאוד, צריך להגיע עד 15%. תבדוק עם סטטוסקופ מאיפה הדליפה, אולי לא סובבת בדיוק והשסתומים לא סגורים לגמרי, כי אם לא נעלת את המנוע הלחץ של האויר הדחוס יכול לסובב אותו כך שהשסתומים כבר לא יהיו במצב אטימה מוחלט.
אם הבדיקה מבוצעת היטב ויש דליפה אז כל הקטע בבדיקת ליקג' הוא שניתן לדעת מאיפה היא נובעת. אם יש רעש אויר דולף ממערכת הפליטה הבעיה בשסתומי הפליטה, וכנ"ל אם הרעש במערכת היניקה. אם האויר דולף מפתח מדיד השמן אז הרינגים שחוקים וצריך לעשות אוברול מנוע. תצטרך לחפור קצת בנושא.
למשל