אולי פילטר אוויר או חדירת אוויר מהניפולד.
היי חברים.
שמתי לב בטיול האחרון שלי לפני שבוע כי ה-cbf250 שלי התחיל "להיחנק" בכל מהירות שהיא מעל 80, כלומר ב-4 ההילוכים הראשונים עד אזור ה-70 קמ"ש יש משחק אחיד עם הגז, יורד בהדרגתיות כמו שצריך, אך בהילוך 5 כשמתחילים לעלות לאזור ה-80-90 אם אני מגלגל טיפה את המצרעת להוריד מהירות - במקום הורדה אחידה הוא פשוט "נחנק" לכמה שניות, כאילו שנכבה הגז לשניה-שנתיים והמהירות יורדת.
בהילוך שישי המצב עוד יותר דרסטי, האופנוע יכול להיחנק כמה פעמים ברציפות, ולכן מצאתי את עצמי היום מביא אותו ל-100 קמ"ש על 5 במקום להעביר לשישי בשל המצב, וטיול השבת שלי התקצר משמעותית (ברגע שהבנתי מה הבעיה ביצעתי אחורה-פנה דרך היישובים במהירות יחסית של 80-90 קמ"ש, בלי לדחוף אותו).
מה שונה באופנוע בזמן האחרון - הגריפים שונו, מאז בערך שמתי לב לבעיה. האם זה יכול להיות כבל הגז? או שבעיה יותר רצינית? אני מעוניין להעמיד את האופנוע למכירה ולא רוצה להשקיע מעבר, למרות שאם אין ברירה אין ברירה.
אולי פילטר אוויר או חדירת אוויר מהניפולד.
כאשר המנוע כבוי ואתה משחק עם המצערת, האם היא מסתובבת חלק וחוזרת בעצמה למקום או ״נתקעת״?
כאשר המנוע פועל, ואתה מסובב את הכידון ימינה ושמאלה, האם משתנה סל״ד המנוע?
BMW F800 GSA
חזר מהמוסך, בעיות במערכת דלק - אגזוז פתוח שהותקן בחלטורה והיה מפורק בחלקו מבפנים, קרבורטור עבר ניקוי, הוחלפו אטמים, רץ חלק כמו חמאה.
עם כל ההשקעה בו אני חושב שאחזור בי ולא אמכור, היא בסדר כשמטפלים בה...מעלה חיוך מאוזן לאוזן.