ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
מה כבר כיף בלשבור את המצערת, ולהיעקף ע"י נהג ליסינג שדוחק אותך החוצה מהנתיב?
מה כיף בלהוריד משישי לרביעי, כי יש לפניך צל של עליה?
מה כיף בלהרגיש שאתה סוחט למנוע את כל המיץ, והוא צורח בסל"ד אסטרונומי - רק כדי לשמור על קצב התנועה?
איזה טיולים אתה מתכוון לעשות עם אופנוע 125? אחרי 50 ק"מ עם מנוע צורח ב-10K סל"ד, אתה רק תרצה לרדת ממנו.

גם ה"פשטות" שאתה מדבר עליה לא באמת נמצאת שם.
אל תתעצבן
אני מבין ומקבל לחלוטין את מה שאתה רושם אבל אני לא בטוח שזה מתאר אותי ואת מה שאני מחפש. היו לי לפחות שני רכבים, שהחזקתי די הרבה שנים ועדיין המקום שבו הם שברו את כל שיאי התאוצה והמהירות שלי איתם היה כשליויתי רוכשים פוטנציאליים שהתיישבו ליד ההגה. כמו שרשמתי עוד בהודעה המקורית, ברור לי מראש שמדובר בעגלות בתחפושת וההנאה הפוטנציאלית שאני מקווה להפיק מהכלי היא לא במשחקי כביש מהיר עם יונדאי ליסינג אלא בנסיעה מנהלתית בכבישים איטיים יחסית. אני לא מחפש להתאבד על פרצי אדרנלין. אני מחפש ניקוי ראש והנאה מחיבור של רוכב/כביש שאתה לא יכול לקבל ממכונית. ראיתי לא מעט ביקורות על הכלים האלה, כולל של רוכבים מנוסים מאוד על כלים בשרניים, שמציינים שהכלים האלה מהנים מאוד ואני מאמין שזה גם מה שuriar מדבר עליו.

כאמור, אם יתפתח אצלי תיאבון, אני אשדרג את הרשיון והכלי.
לחילופין, אם אני אראה שאני לא מפיק את ההנאה שאני מקווה להפיק אז אני אמכור את הכלי לשלום.
מבחינה כלכלית, במקרה הכי גרוע שפכתי כמה אלפים טובים על החוויה הכללית וההתנסות. אני מוכן לזה מראש, זה לא הולך לבאס אותי.