תוצאות 1 עד 15 מ 50

אשכול: מספר שאלות בנוגע להוצאת רשיון A2 ורכישת אופנוע חדש

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    אינני חולק על האמור במבחן בלינק שצרפת ומסכים שהדיוק מרגיש הרבה יותר מגובש (לדעתי הMT מהווה חבילה פחות אטרקטיבית בישראל ביחס לדיוק), אולם מאחר והשיקול העיקרי הוא אשכרה פאן, אז חושב שאתה מפספס אופציה שיכולה להתגלות לך כהפתעה נעימה ובדיוק מה שאתה מחפש.

    נ.ב.
    לגבי המחיר דבר עם כרובי ותראה אם המבצע של ה 8 יח׳ ממשיך או אם יש מבצע אחר. כך או כך, בכל מקרה הייתי פונה אליו לאינסייטים במידה ואתה מתעניין בסוזוקי.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    אינני חולק על האמור במבחן בלינק שצרפת ומסכים שהדיוק מרגיש הרבה יותר מגובש (לדעתי הMT מהווה חבילה פחות אטרקטיבית בישראל ביחס לדיוק), אולם מאחר והשיקול העיקרי הוא אשכרה פאן, אז חושב שאתה מפספס אופציה שיכולה להתגלות לך כהפתעה נעימה ובדיוק מה שאתה מחפש.

    נ.ב.
    לגבי המחיר דבר עם כרובי ותראה אם המבצע של ה 8 יח׳ ממשיך או אם יש מבצע אחר. כך או כך, בכל מקרה הייתי פונה אליו לאינסייטים במידה ואתה מתעניין בסוזוקי.
    באמת שאין לי מושג... אני כרגע בעיקר חושב על פאן מעצם זה שיש אופנוע ולא על פאן בהיבט של התנהגות הכביש היחסית של הכלי.
    אני במקום אחר שבו הדבר שהכי מטריד אותי בעסק הזה זה איך אני גורם לכלי (כל כלי) להגיע מהסוכנות הביתה כשבנוסף, האינטואיציה המוטורית אומרת לי שכלי מהנה במיוחד הוא כלי "שובב" ואני לא בטוח שאני לא מעדיף כלי ראשון כנוע שעושה רק את מה שאומרים לו.

    לגבי כרובי, אני מניח מההקשר שמדובר בעובד/סוכן של עופר אבניר שמסתובב בפורום (ולא בובה כחולה מרחוב שומשום). תודה על הרפרנס ואם אני אראה שאני יורד מהדיוק אז אני אחפש ליצור קשר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    לכל מי שאומר ש-125 אינו מספיק לטיולים - יצא לי לטייל עם ידידה שרכבה על 125 כמה פעמים לאורך כמה מאות ק"מ בטיול. בכביש מהיר בשיוט של 90 אמנם קצת הרגיש לי איטי אבל ברגע שמגיעים לכבישים יותר מבודדים (דרום/צפון) זה מרגיש מאוד טבעי והצלחנו להינות מאוד. מה גם שכשהתחלתי לרכב האופנוע הראשון היה 250 סמ"ק שמעל 100 קמ"ש עלה לפי המצב-רוח שלו (מנוע גמור), וגם איתו הצלחתי בכיף לטייל כמעט בחצי מהארץ בשיוט דו ספרתי נינוח בלי למהר לשום מקום. אם רויאל אנפילד יכולים להתחמק עם זה אז גם כל 125 מודרני, שיקנה ויהנה.

    ולגבי הכלים - מבחינת 125 כל מה שיצא לי לרכב עליו זה בטא 125RR ודיאלים רודווין, אבל יצא לי לרכב עם בחור שהיה על CBR125 שעמד יפה בקצב של 300-500 סמ"ק ונשבע בכל היקר לו שהצליח לגרד 150 קמ"ש בירידה עם רוח גבית.
    את הדיוק ראיתי גם מקרוב והוא נראה מאוד מרשים, ממבט ראשון חשבתי שמדובר ב-390, בהחלט נראה כמו אופנוע יותר "בוגר" ביחס לחבריו לקטגוריה. ה-MT125 לעומת זאת נראה קצת מצועצע לטעמי, אבל קח בחשבון שאינני מתחבר כלל למשפחת ה-MT, למעט אולי ה-07.
    מעודד. אם זה יהיה ככה אז באמת נפלא (אבל גם אם לא זה בסדר, אני יוצא מנקודת הנחה שזה לא כלי חזק).



    ושוב, אני אודה אם מישהו מסוגל להתייחס לעניין רישום היד של היבואן והמכירה של כלי חדש כיד 2. על פניו זה לא נשמע לי בלתי סביר אבל אין לי מושג אם זה מקובל או לא.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 14-09-2017, 21:27
  2. בקשת המלצה למקום להוצאת רשיון A1 בירושלים
    על ידי DarkIDevil בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-06-2017, 21:36
  3. אופנוע a1 חדש - מספר שאלות
    על ידי Ori.b בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-06-2017, 23:59
  4. חייל בתהליכי רשיון, מספר שאלות
    על ידי Nati_M בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 28-02-2017, 13:43
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-10-2016, 20:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO