אני מכיר גם אנשים שעשו מעל 100 ק"מ ביום על אופניים.
SO?
זה לא כיף ולא נוח.
עוד חצי שנה גם הפות"ש יסכים איתי
לגבי ה"יד יבואן":
היבואן מחויב לרשום את הכלי על שמו אם הכלי לא נמכר במשך תקופה X ממועד הגעתו לארץ או בתום שנת הדגם.
לכן, נראה לי שסיפרו לך חצי אמת. אכן מדובר בכלים של "מלאי", אבל מדובר במלאי ישן, שכבר רשום כמודל 2017 - למרות שבפועל, האופנוע עולה על הכביש ב-2018.
אני מאמין (אבל לא בטוח) שאתה יכול לקבל הנחה מעבר ל-10% שהציעו לך בשל כך, או לבקש התקנת אביזרים (סבל+ארגז, מיגונים, משקף, מושב משודרג) בהנחה משמעותית של 30-40%.
נ.ב.
לגבי מבחר הכלים:
ה-MT נשמע אחלה אופנוע, ולא הייתי פוסל אותו כ"כ מהר.
הסוזוקי מכוער, אבל פרקטי ויעשה את העבודה.
הדיוק אחלה. הוא כלי כיפי ומגניב במחיר הגיוני. הוא היה הבחירה שלי בסיטואציה - אם לא הטואונו.
הטואונו. הוא נראה מהמם, הוא מיוחד - לא רואים כאלה כל יום.
נ.נ.ב
אחרי שראיתי את המבחן - לא יכול להגיד ש"קטלו" שם את האפריליה.
קצת פחות מדי כוח מנוע באמצע הסקלה - אבל מי שמחפש כוח, שיוציא A1 (אההמ).
א-ב-ל - פרט לזה, התלונה הממשית היחידה הייתה שהצמיגים המקוריים לא טובים מספיק בעומסים גבוהים. עד שתגיע לעומסים האלה, אתה תחליף צמיגים - ובהתחלה או בנסיעות עירוניות קצרות, צמיג שלא דורש פרק חימום ארוך כדי לספק אחיזה טובה הוא יתרון ולא חיסרון.