ìëì îé ùàåîø ù-125 àéðå îñôé÷ ìèéåìéí - éöà ìé ìèééì òí éãéãä ùøëáä òì 125 ëîä ôòîéí ìàåøê ëîä îàåú ÷"î áèéåì. áëáéù îäéø áùéåè ùì 90 àîðí ÷öú äøâéù ìé àéèé àáì áøâò ùîâéòéí ìëáéùéí éåúø îáåããéí (ãøåí/öôåï) æä îøâéù îàåã èáòé åäöìçðå ìäéðåú îàåã. îä âí ùëùäúçìúé ìøëá äàåôðåò äøàùåï äéä 250 ñî"÷ ùîòì 100 ÷î"ù òìä ìôé äîöá-øåç ùìå (îðåò âîåø), åâí àéúå äöìçúé áëéó ìèééì ëîòè áçöé îäàøõ áùéåè ãå ñôøúé ðéðåç áìé ìîäø ìùåí î÷åí. àí øåéàì àðôéìã éëåìéí ìäúçî÷ òí æä àæ âí ëì 125 îåãøðé, ùé÷ðä åéäðä.
åìâáé äëìéí - îáçéðú 125 ëì îä ùéöà ìé ìøëá òìéå æä áèà 125RR åãéàìéí øåãååéï, àáì éöà ìé ìøëá òí áçåø ùäéä òì CBR125 ùòîã éôä á÷öá ùì 300-500 ñî"÷ åðùáò áëì äé÷ø ìå ùäöìéç ìâøã 150 ÷î"ù áéøéãä òí øåç âáéú.
àú äãéå÷ øàéúé âí î÷øåá åäåà ðøàä îàåã îøùéí, îîáè øàùåï çùáúé ùîãåáø á-390, áäçìè ðøàä ëîå àåôðåò éåúø "áåâø" áéçñ ìçáøéå ì÷èâåøéä. ä-MT125 ìòåîú æàú ðøàä ÷öú îöåòöò ìèòîé, àáì ÷ç áçùáåï ùàéððé îúçáø ëìì ìîùôçú ä-MT, ìîòè àåìé ä-07.


öéèåè ääåãòä áúâåáä