עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 31

אשכול: צריך ייעוץ לפני קניית איסוזו טרופר

צפייה משולבת

  1. #1
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479

    צריך ייעוץ לפני קניית איסוזו טרופר

    לפני הכל, אני יודע שקיימים פורומים כמו ג'יפולוג וג'יפ
    טריפ ועוד.
    עברתי על כל אתרי ה 4X4 ועל כל השרשורים הרלוונטים.
    הבעיה באתרים הללו שמהר מאוד מגיעים שם להתנגחויות
    וקטילות הדדיות ובא לי לשמוע עוד כמה דעות.

    אז ככה, יש לי תקציב לרכב שטח שישמש כרכב שני במשפחה
    ומיועד בראש וראשונה לטיולי שטח
    עם המשפחה (3 ילדים קטנים) ואחת לכמה חודשים טיולי שטח מאתגרים
    יותר בלי הילדים.

    התקציב: 60000, מתוכם 15K ליישור קו והפתעות
    מה שמשאיר אותי עם 45 נטו לרכב.
    חייב להיות רכב שטח אמיתי, עם סרן חי מאחור, נעילה והילוך
    כוח. רצוי גם שלדת סולם.

    בתקציב הזה נכנס יופי טרופר דיזל שנת 2004 שזה האידיאל
    מבחינתי.
    אני יודע שהוא לא מגיע עם נעילה אמיתית אבל מהלך המיתלה המטורף
    מאחור די מחפה על זה וגם אין בעיה להתאים
    בבוא הזמן.

    עכשיו השאלה:
    אני יודע שהמנועי דיזל סופר בעייתיים בגלל תכנון לקוי של המזרקים.
    האגדה מספרת שזה רק בגלל שבשנים הראשונות לא הבינו עד כמה חשוב להחליף גומיות במזרקים
    כל 60K.
    האם היום לאחר שברור שהבעיה נובעת ממחזירי שמן/סולר
    נפתרה הבעיה?

    האם תחזוקה נכונה והחלפה בזמן ומעקב קבוע לחדירת סולר למים
    ולשמן מבטיחה שמירה על המנוע?

    בבקשה רק מי שמכיר טוב ולא משמועות על חבר שיש לו...
    תודה
    נערך לאחרונה על ידי שעיר בגב"ב; 19-04-2018 בשעה 11:41.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    אני לא מומחה בעניין אבל אני אגיד לך ככה.
    רכבים כאלו פחות חשוב מי היצרן, יותר חשוב מי תחזק אותם.
    אני מאמין שתמיד כדאי להעדיף רכב שירד לשטח ועבדו איתו מאשר רכב שישב בחניה עם בעלים שטיפל בו במינימום ההכרחי(ולפעמים גם זה יותר מידיי).
    למה לא טנדר?

  3. #3
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    ההתלבטות היא בין (בסדר יורד):
    טרופר
    היילקס (2001-2003)
    מגנום ידני (הרבה יותר אמינים מהאוטומאט)
    די מקס 2004
    פאג'רו ארוך 2004-2006

    אמור להוביל משפחה עם 3 ילדים אז שגם
    יהיה נוח יחסית, לא מפונקים אצלי.
    ועדיף כמה שפחות גניב (היילקס ופאג'רו חביבים מאוד על הגנבים).

    כאמור, הטרופר כרגע בראש הרשימה ואני נשאר
    עם כ30K בצד להפתעות (שיבואו בטוח).
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    טרופר רכב מצוין.
    הטנדרים נחותים ממנו בנוחות ובעבירות וקשה למצוא אחד מהם שלא שחטו.
    כל מה שנושא את הסמל טויוטה, אוטומטית מעלה מחיר ומאלץ אותך לרדת בשנתונים ובאיכויות.
    לצערך, הטרופר הכי חדש שתמצא הוא בן כמעט 15 וזה אומר המון תקלות ודברים מעצבנים של רכב ישן (לאו דווקא תקלות משביתות).
    דימקס לא באמת יעשה שטח שהוא מעבר לקל.
    מגנום מתחמם (הרבה פחות, אבל גם) בדגם הידני ושים לב שכל מה שמפורסם עבר החלפת מנוע אחת לפחות.
    אם תוכל לשים יד על האנטר/טריטון זה כבר משהו אחר.

    לא הייתי ננעל על דגם אחד ומחפש או טרופר או פג'רו או אפילו דיסקברי 2 (יש אחד שמפורסם כרגע בג'יפולוג שנשמעה לא רע).
    כולם ידרשו אחזקה קפדנית ותשומת לב.
    אגב, גם לנדקרוזר רכב מצוין, אבל בהצלחה עם למצוא אחד כזה שלא עולה פי שתיים מהדגמים המתחרים מאותו שנתון.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא יכול לערוך.
    בטרופר עדיין צריך לשים לב למים/סולר אבל בטיפול נכון ותשומת לב לא אמורה להיות בעיה.
    כמו כל רכב, יש דברים אחרים שצריך להקפיד עליהם. שמן איכותי, פילטרים מקוריים בלבד (מע' השימון בנויה משני מעגלי שימון, ובלי קשר יש שני פילטרים. יש כאלו שעושים קומבינה עם פילטר של מיצובישי- תתרחק מהם). מערכת ה4*4 עובדת בחלקה על ואקום. יש לוודא שצינוריות הואקום לא יבשות.
    מערכת הטעינה היא עם שני מצברים. לוודא שהוחלפו ביחד כי מצבר חלש אחד מעמיס על כל המערכת.
    תכלס,
    יש עוד מלא חומר בנושא בג'יפולוג.
    לא צריך לפתוח שרשור וריבים. שב תריץ חיפוש ותפנה לך כמה לילות.

  6. #6
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    את כל השרשורים והכתבות האפשריות כבר קראתי.
    אני עדיין מנסה להבין אם הבעיות נובעות מכשל תכנוני,
    או פשוט בגלל שמערכת ההזרקה הייתה ייחודית לתקופתה
    והקדימה את זמנה ופשוט לא ידעו איך לטפל אז.
    האם היום היא עדיין ייחודית עם כל הסיפור הזה
    של מעברי שמן/סולר/נוזל קירור צמוד למזרקים.

    אם גם היום המערכת הזאת ייחודית רק לטרופר, אז אדע להתמקד
    בבנזין.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי שעיר בגב"ב צפיה בהודעה
    לפני הכל, אני יודע שקיימים פורומים כמו ג'יפולוג וג'יפ
    טריפ ועוד.
    עברתי על כל אתרי ה 4X4 ועל כל השרשורים הרלוונטים.
    הבעיה באתרים הללו שמהר מאוד מגיעים שם להתנגחויות
    וקטילות הדדיות ובא לי לשמוע עוד כמה דעות.

    אז ככה, יש לי תקציב לרכב שטח שישמש כרכב שני במשפחה
    ומיועד בראש וראשונה לטיולי שטח
    עם המשפחה (3 ילדים קטנים) ואחת לכמה חודשים טיולי שטח מאתגרים
    יותר בלי הילדים.

    התקציב: 60000, מתוכם 15K ליישור קו והפתעות
    מה שמשאיר אותי עם 45 נטו לרכב.
    חייב להיות רכב שטח אמיתי, עם סרן חי מאחור, נעילה והילוך
    כוח. רצוי גם שלדת סולם.

    בתקציב הזה נכנס יופי טרופר דיזל שנת 2004 שזה האידיאל
    מבחינתי.
    אני יודע שהוא לא מגיע עם נעילה אמיתית אבל מהלך המיתלה המטורף
    מאחור די מחפה על זה וגם אין בעיה להתאים
    בבוא הזמן.

    עכשיו השאלה:
    אני יודע שהמנועי דיזל סופר בעייתיים בגלל תכנון לקוי של המזרקים.
    האגדה מספרת שזה רק בגלל שבשנים הראשונות לא הבינו עד כמה חשוב להחליף גומיות במזרקים
    כל 60K.
    האם היום לאחר שברור שהבעיה נובעת ממחזירי שמן/סולר
    נפתרה הבעיה?

    האם תחזוקה נכונה והחלפה בזמן ומעקב קבוע לחדירת סולר למים
    ולשמן מבטיחה שמירה על המנוע?

    בבקשה רק מי שמכיר טוב ולא משמועות על חבר שיש לו...
    תודה
    אכן הבעיה היא בגומיות של המזרקים, והחלפה יזומה שלהם פותרת את הבעיה להרבה זמן (60-80 אלף ק"מ).
    מנועים הלכו על זה שאנשים נסעו אלפי קילומטרים עם סולר בשמן. אני מאמין שאתה תבדוק שמן אחת לכמה זמן, ולא תגיע למצב שהוא מסריח מסולר ואתה ממשיך לנסוע ברכב.
    שמעתי שהחלפות שמן תכופות יותר עוזרות להאריך את חיי הגומיות. אני יכול לנסות לברר לך ממקור ראשון כמה העסק מחזיק.
    פרט לזה - אל תצפה ל-0 תקלות. זה עדיין רכב ישן, שדברים מסויימים בו מתוכננים קצת מוזר בעיני (כמו מערכת החשמל עם 2 מצברים). בעיות חשמל יהיו לך.
    עם זאת - זה אחד הג'יפים ה"אמיתיים" הכי זולים בשוק, ובהחלט רכב שעושה עבודה. 45K נשמע לי המון, אני מאמין שאחד במצב טוב (אולי משנתון מעט ישן יותר) צריך לעלות 30 גג.
    אם יש לך עוד שאלות נקודתיות, שאל - ואני אנסה לברר לך ממקור ראשון. יש לי חבר שנוסע כבר 3-4 שנים בטרופר שנת 99 (נראה לי, אחד השנתונים הראשונים עם המנוע 3.0 ה"בעייתי"). סה"כ הוא מרוצה מאוד מהרכב.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    אני חשוב (אמרתי את זה גם במקומות אחרים) שג'יפ ישן או כל כלי שעבד קשה הוא שק הוצאות בלתי נגמר.

    נכון שיש מיקרים מיוחדים אבל...ברוב הכלים האלה נהגו אלה שחשבו, חשבו שהם מבינים, חשבו שאפשר
    לעבור את העליה, חשבו שאפשר להשקיע פחות כסף, חשבו שאפשר לאלתר. חשבו שהם חיות שטח.

    ככל שהכלי עבר יותר ידיים של אלה שהם לא הפרות הכי בשלים על העץ, ככה אתה צפוי לשלם את המחיר
    כאב הבטן.

    כלי כזה חייב להיבדק אצל מומחה לבחינת כל המערכות היקרות עד יקרות מאד, לבדוק היטב נזקים לתחתית
    הכלי וסימני ריקבון או שהייה במים וחלודה עקב נסיעה במים מלוחים וחול.

    חלק מהנזקים הם נזקים נסתרים או כאלה שיתגלו רק אחרי הקניה.

    האם בחנת את האפשרות של הג'יפונים של סוזוקי?

    פשרה שתתן לך לדעתי קצת יותר מהדינוזאורים הישנים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    שוחחנו
    תחשוב על צ'ירוקי.
    קצת אחר אבל גבר גבר.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #10
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    שושני אני לא מסכים איתך.
    כל רכב מסתכם בזה:
    קודם כל שילדה תקינה
    מרכב נקי מחלודה
    אח"כ מנוע וגיר
    וחשמל.
    כל השאר זה שטויות במיץ עגבניות.

    עכשיו צריך למצוא רכב עם שילדה תקינה (שבעצם מהותו יש סיכוי
    סביר לפגיעה), שזה החלק הקל לאיבחון.
    מנוע וגיר תקינים: את זה אפשר לבדוק בסבירות
    של 90%, בעיקר מידה והולכים על גיר ידני.
    חשמל: אחד הקטעים המסריחים ועם הסיכוי הכי גבוה
    להפתעות ביחס לשאר המערכות.

    מאחר ואני גם ככה מחובבי הגיר הידני אז
    החלטתי שהולך רק על גיר ידני
    ובכך מוציא מהמשוואה את אחת המערכות היקרות
    והיותר מסובכות ורגישות.

    יש מספר טרופר בודדים מעל שנת 99 עם גיר ידני
    שצריך לבדוק טוב טוב כי די בטוח שמדובר בהסבה.
    ואני עכשיו די מכוון לבציר 98 שהם עם מנועים
    הרבה יותר אמינים.
    מוכן לשלם בהבדל המהותי בכוח (ובטסט כפול), למרות שעם גיר ידני
    מצטמצם קצת יתרון הכוח של מנוע ה3 ליטר.


    בעיות חשמל זה אחד הדברים הכי מבאסים, לפעמים יותר
    בעייתי ממנוע דפוק.
    בגלל זה אני לא מסתכל כרגע על רכב החלומות שלי שזה
    דיסקברי 2 (וגם 1).
    נערך לאחרונה על ידי שעיר בגב"ב; 22-04-2018 בשעה 16:55.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי שעיר בגב"ב צפיה בהודעה
    קודם כל שילדה תקינה
    מרכב נקי מחלודה
    אח"כ מנוע וגיר
    וחשמל.
    כל השאר זה שטויות במיץ עגבניות.
    לא עגבניות בכלל..
    רכב שטח ישן זו משאבת כסף וזה בעיקר מומלץ לכאלה שעובדים בבית ושיש להם תנאים נוחים אתה נכנס להרפתקה.

    מרכב נקי מחלודה על שנתון 99 כנראה לא תמצא,אבל זה לא בעיה כי המרכב הוא הדבר האחרון שאתה צריך לדאוג לגביו.
    הגיר צריך להיות במקום השני ברשימה בדגש על מערכת ה 4X4.
    הטיפ שלי לך הוא לבדוק שלדה באזור תיבת ההיגוי.
    בגלל שעל התיבה מופעל הרבה עומס זה יכול "לקרוע" את השלדה בנק' החיבור.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    חבר'ה, תרגעו.
    זה לא CJ, זה טרופר, ועוד ממודל 99'+ (לאני אישית, הייתי מוותר על ה"אמינות" של המנוע הישן לטובת הביצועים של החדש).
    יש טרופרים שלא ירדו לשטח מעבר לשבילי קק"ל.
    יש טרופרים שכן ירדו, ועוד איך, אבל הם לא שבורים ומתוחזקים כראוי (מכיר אחד כזה אישית).
    השד לא נורא כל-כך, כל עוד מחפשים את הכלה בלי חיפזון, ולא חוטפים כל מה שנראה טוב במבט ראשון.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    תודה אנשים.
    אני די סגור על הכיוון של לחפש 98
    במצב טוב.
    אני מכיר את העדיפות שבאוטומאט בשטח
    אבל עדיין בוחר באמינות ובשקט הנפשי שבגיר הידני.

    עכשיו נשאר רק להמשיך בחיפושים
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    לחבר יש טרנו 2001 מטופל ונקי מחלודות ופגיעות מיושר קו עם יד נמוכה.
    בתקציב מופחת ממה שכתבת.

  15. #15
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    פלג, החבר הזה גר באזור שלך?
    כי אני לידך ב4 הימים הקרובים
    ואהיה פנוי בערבים.
    שלחתי לך הודעה פרטית
    יהיה מגניב אם תוכל לקפוץ עם צב!
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

אשכולות דומים

  1. צריך ייעוץ בקניית אופנוע
    על ידי לב שאולוב בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 02-10-2017, 21:48
  2. צריך ייעוץ בקניית כלי ראשון
    על ידי Uribe בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 20-09-2017, 18:39
  3. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-03-2017, 16:10
  4. צריך ייעוץ לאחר החלקה
    על ידי Cheburek בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 08-02-2016, 22:47
  5. ייעוץ לפני קנייה, קטנוע 125
    על ידי arielpz בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 13:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO