תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: Suzuki gsx250r מידות צמיגים מוזרות?

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    8

    Suzuki gsx250r מידות צמיגים מוזרות?

    שלום לכולם,
    אז אחרי שנתיים כמעט על קטנוע 125, הגיע הגיל להרחיב את הרישיון ולקנות את האופנוע הראשון שלי.
    חשבתי על 300-500סמ"ק אבל ראיתי שההבדל בביטוח הוא בסביבות ה2000 שקל יותר יקר מביטוח של 250 סמ"ק לשנה, וזה הבדל עצום לחייל, ככה שאני שוקל לקנות את ה"גיקסר" 250( למרות שהוא מאוד חלש ביחס ל300ים).
    לפני שאני קונה משהו, אני אוהב לחקור ולקרוא ולשאול כדי להיות בטוח שמה שאני קונה יתאים לי.

    ראיתי שמידות הצמיגים שלו די מוזרות.
    הרוחב זה 140 מאחורה ו110 מקדימה, שזה אותו דבר כמו הנינגה 300 והאר 3.
    אבל החתך זה 55 מאחורה ו80 מקדימה במקום 70 70 כמו בשאר האופנועים, מה שדי מגביל אותי ויוצר בעיה של בחירת צמיג טוב מהחברות המובילות.
    האם הבנתי נכון?
    זה יוצא שאני מוגבל לצמיגי הirc שמגיעים עם האופנוע במידות המוזרות האלה?

    ואם למרות מה שכתוב ברישיון אני מחליף לצמיגים עם חתך 70, מה ההשלכות של זה חוץ מזה שהאופנוע לא יעבור טסט באופן חוקי?

    תודה

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    96
    2 נקודות

    1. בנוגע למידות צמיגים, חפש בגוגל ריינו טייר, או צמיגי אורן זייתוני, שני בתי העסק המובילים בארץ לצמיגי אופנועים לדעתי. תרים טלפון ותקבל תשובות.

    2. לא עדיף לחפש נינג'ה 250, או cbr 250?
    הסוזוקי די חדש על הכביש ושוק היד שנייה שלו יחסית קטן, לעומת השניים האחרים שרצים כבר הרבה שנים ותוכל למצוא כלים במצב טוב במגוון מחירים.

    Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי HaimCo צפיה בהודעה
    2 נקודות

    1. בנוגע למידות צמיגים, חפש בגוגל ריינו טייר, או צמיגי אורן זייתוני, שני בתי העסק המובילים בארץ לצמיגי אופנועים לדעתי. תרים טלפון ותקבל תשובות.

    2. לא עדיף לחפש נינג'ה 250, או cbr 250?
    הסוזוקי די חדש על הכביש ושוק היד שנייה שלו יחסית קטן, לעומת השניים האחרים שרצים כבר הרבה שנים ותוכל למצוא כלים במצב טוב במגוון מחירים.

    Sent from my ALE-L02 using Tapatalk
    מנוע הסוזוקי 250 סמ"ק הוא ממש לא חדש בשוק הישראלי. מוכר היטב כבר שנים אחורה, מאחר וזה אותו מנוע ששימש את ה-GW250 וה-GW250F
    בנוסף, ההונדה שהזכרת כבר לא נמכר כחדש. סיבה מספיק טובה דווקא לא לשקול אותו.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    8
    ציטוט נכתב במקור על ידי HaimCo צפיה בהודעה
    2 נקודות

    1. בנוגע למידות צמיגים, חפש בגוגל ריינו טייר, או צמיגי אורן זייתוני, שני בתי העסק המובילים בארץ לצמיגי אופנועים לדעתי. תרים טלפון ותקבל תשובות.

    2. לא עדיף לחפש נינג'ה 250, או cbr 250?
    הסוזוקי די חדש על הכביש ושוק היד שנייה שלו יחסית קטן, לעומת השניים האחרים שרצים כבר הרבה שנים ותוכל למצוא כלים במצב טוב במגוון מחירים.

    Sent from my ALE-L02 using Tapatalk
    הנינגה 250 החדש קטן מידי ומנוע סינגל, בנוסף הוא יוצר פשוט מהסוזוקי ומרגיש פחות איכותי. והנינגה 250 הישן ישן מידי בשבילי.

    סיביארים יש זולים בשפע אבל אני פשוט לא אוהב אותם, הסוזוקי הפתיע אותי באיכות הפלסטיקה, במראה ובלוח השעונים עם שפע אינפורמציה.
    בכל מקרה הסוזוקי חדש עולה 28 על הכביש שזה בערך 10 אלף פחות ממה שתיכננתי להוציא כשחשבתי על אופנוע גדול יותר.

    תודה רבה על התגובה המהירה

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    עומר, עוד נקודה למחשבה:
    הבדל של 2000 ש"ח לשנה הוא יקר לכולנו, במיוחד לחייל בשירות חובה, זה מובן וכמובן שאני לא נכנס לך לכיס.
    רק אשאל כל כמה זמן אתה מתכוון לרכב עליו ולאן? יום יום מהבית לבסיס או טיולים בסופי שבוע?
    אם אתה יותר בכיוון של נסיעות בסופי שבוע לטיולים, קח בחשבון שאופנוע בנפח 250 סמ"ק לא יספק אותך ולא יתאים לנסיעות כאלו.
    אולי כדאי לך לחשוב על 300-500 משומש וההפרש התקציבי יילך לביטוח החובה.
    כי לקנות אופנוע חדש ולהתבאס ממנו או לא להנות ממנו, זה יותר מתסכל מתוספת של 2000₪ בביטוח.
    רק נקודה למחשבה.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    8
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    מנוע הסוזוקי 250 סמ"ק הוא ממש לא חדש בשוק הישראלי. מוכר היטב כבר שנים אחורה, מאחר וזה אותו מנוע ששימש את ה-GW250 וה-GW250F
    בנוסף, ההונדה שהזכרת כבר לא נמכר כחדש. סיבה מספיק טובה דווקא לא לשקול אותו.
    ידוע לך משהו על המנוע הזה חוץ מזה שהוא חלש? ידוע לך לגבי אמינות ותחזוקה שלו?
    לא מצאתי עליו יותר מידי מידע, במיוחד לא בארץ כי הדגמים האלה לא נמכרו בארץ יותר מידי, אני מנחש שבעיקר בגלל העיצוב שלו.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    עומר, עוד נקודה למחשבה:
    הבדל של 2000 ש"ח לשנה הוא יקר לכולנו, במיוחד לחייל בשירות חובה, זה מובן וכמובן שאני לא נכנס לך לכיס.
    רק אשאל כל כמה זמן אתה מתכוון לרכב עליו ולאן? יום יום מהבית לבסיס או טיולים בסופי שבוע?
    אם אתה יותר בכיוון של נסיעות בסופי שבוע לטיולים, קח בחשבון שאופנוע בנפח 250 סמ"ק לא יספק אותך ולא יתאים לנסיעות כאלו.
    אולי כדאי לך לחשוב על 300-500 משומש וההפרש התקציבי יילך לביטוח החובה.
    כי לקנות אופנוע חדש ולהתבאס ממנו או לא להנות ממנו, זה יותר מתסכל מתוספת של 2000₪ בביטוח.
    רק נקודה למחשבה.
    אני חושב על זה.
    זה לא שאני לא יכול להרשות לעצמי את ה2000 שקל האלה בשנה, העניין הוא שזה באמת הולך להיות כלי סופשים בכל מקרה ודווקא בגלל זה קצת כואב לי לשלם 7200 בשנה על אופנוע שנוסע פעם-פעמיים בשבוע.
    דווקא אם הייתי מנצל אותו כמו שצריך ורוכב כל יום לבסיס זה היה מצדיק יותר את ההפרש לדעתי.

    הקטע שבתוך העיר ה12 כוחסוס של הקטנוע שלי מספיקים לי לגמרי.
    מפריע לי 2 דברים, שיוט של 90 קמ"ש והעובדה שזה קטנוע ואני רוצה אופנוע אמיתי, לפחות כזה עם קלאץ והילוכים.

    ה250 מציע יותר כוח בתוך העיר, שיוט של 110-120 לפי מה שהבנתי, וזה אופנוע בסופו של דבר.

    אני צריך רכיבת מבחן כניראה אולי הוא יותר עגלה ממה שאני חושב וההבדל בכוח שווה את התוספת לאיזה R3.
    ואם לא אז לפחות הכסף ילך לאיזה קורס רכיבה

    תודה רבה על העזרה

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    לגבי המנוע, תבדוק ביקורות על הסוזוקי אינזומה. זה כלי די וותיק במשחק (כמו שכרובי כתב), שנמכר בארץ לא מעט זמן. ממה שזכור לי, המנוע אמנם חלש משאר החברים בנפח אבל אמין מאוד (אהוב במיוחד על מורי רכיבה).

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי MaOmer צפיה בהודעה
    שלום לכולם,
    אז אחרי שנתיים כמעט על קטנוע 125, הגיע הגיל להרחיב את הרישיון ולקנות את האופנוע הראשון שלי.
    חשבתי על 300-500סמ"ק אבל ראיתי שההבדל בביטוח הוא בסביבות ה2000 שקל יותר יקר מביטוח של 250 סמ"ק לשנה, וזה הבדל עצום לחייל, ככה שאני שוקל לקנות את ה"גיקסר" 250( למרות שהוא מאוד חלש ביחס ל300ים).
    לפני שאני קונה משהו, אני אוהב לחקור ולקרוא ולשאול כדי להיות בטוח שמה שאני קונה יתאים לי.

    ראיתי שמידות הצמיגים שלו די מוזרות.
    הרוחב זה 140 מאחורה ו110 מקדימה, שזה אותו דבר כמו הנינגה 300 והאר 3.
    אבל החתך זה 55 מאחורה ו80 מקדימה במקום 70 70 כמו בשאר האופנועים, מה שדי מגביל אותי ויוצר בעיה של בחירת צמיג טוב מהחברות המובילות.
    האם הבנתי נכון?
    זה יוצא שאני מוגבל לצמיגי הirc שמגיעים עם האופנוע במידות המוזרות האלה?

    ואם למרות מה שכתוב ברישיון אני מחליף לצמיגים עם חתך 70, מה ההשלכות של זה חוץ מזה שהאופנוע לא יעבור טסט באופן חוקי?

    תודה
    לגבי ההשלכות מעבר ללא לעבור טסט:
    - באם עוצרים אותך לבדיקה של הכלי ועולים על זה, מצב שתקבל הורדה מהכביש עד להחלפת הצמיגים למידות מקוריות.
    - באם תעבור לחתך 70 האופנוע יתנהג אחרת, כמה אחרת קשה לי להגיד. הקדמי יחזיק פחות ק"מ והספידומטר "יזייף". האחורי יחזיק יותר אבל גם תגדל המסה שלו אז צריך לבדוק שהוא מתאים ולא נוגע בכלום.יהיה שינוי קל מבחינת יחסי העברה ותגובת המנוע. סביר שתאלץ לכוון את הבולמים (מומלץ בלי קשר).

    תתחיל באמת מרכיבות מבחן (גם על נינג'ה) ותראה איך הכלים מרגישים לך, במקביל תבדוק אופציות לצמיגים.

  9. #9
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    שקלת את הKTM DUKE 250?
    הוא האופנוע החזק ביותר במדרגת הביטוח הנמוכה (עד 250 סמ"ק) הוא מפיק 31 כ"ס
    הוא מגיע עם צמיג אחורי ברוחב 150, וסט צמיגי מצלר M5 במקור.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    הדבר הכי חשוב - במידה וחס ושלום היית מעורב בתאונה, עקב שינוי במידת הצמיג המשול לשינוי מרכב הרכב, יגרום להשלכות בהתאם.
    זהו סיכון מיותר, או שתקבל את המידות המקוריות שהיצרן הגדיר (המהנדסים יודעים טוב מאוד מה הם עושים) ותבדוק כמו שציינו אצל זייתוני וריינו בנוגע להיצע או שתבחר בכלי אחר שעומד בקריטריונים החשובים לך.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    8
    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    לגבי ההשלכות מעבר ללא לעבור טסט:
    - באם עוצרים אותך לבדיקה של הכלי ועולים על זה, מצב שתקבל הורדה מהכביש עד להחלפת הצמיגים למידות מקוריות.
    - באם תעבור לחתך 70 האופנוע יתנהג אחרת, כמה אחרת קשה לי להגיד. הקדמי יחזיק פחות ק"מ והספידומטר "יזייף". האחורי יחזיק יותר אבל גם תגדל המסה שלו אז צריך לבדוק שהוא מתאים ולא נוגע בכלום.יהיה שינוי קל מבחינת יחסי העברה ותגובת המנוע. סביר שתאלץ לכוון את הבולמים (מומלץ בלי קשר).

    תתחיל באמת מרכיבות מבחן (גם על נינג'ה) ותראה איך הכלים מרגישים לך, במקביל תבדוק אופציות לצמיגים.
    נראה לי שבאמת אוותר על שינוי המידות של הצמיגים, אולי עוד איזה יצרן או 2 יתחילו לייצר צמיגים במידות האלה אבל אני בספק,
    נראה לי שזה האופנוע היחיד עם מידות כאלה ולא נראה לי שהוא הולך להימכר בארהב, אוסטרליה וכו' מהסיבה שאין להם את הבעיה עם הביטוח כמו אצלנו והסוזוקי עולה שם יותר מהסיביאר300 והנינגה...

    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    שקלת את הKTM DUKE 250?
    הוא האופנוע החזק ביותר במדרגת הביטוח הנמוכה (עד 250 סמ"ק) הוא מפיק 31 כ"ס
    הוא מגיע עם צמיג אחורי ברוחב 150, וסט צמיגי מצלר M5 במקור.
    במקור רציתי לקנות אופנוע חזק יותר, שקלתי את ה390 שנראה מדהים ומציע חבילה ממש טובה ביחס לכלים בקטגוריה.
    זה האפשר לנתק את הabs בכלל שיגע אותי וכל זה במחיר אטרקטיבי יחסית.

    העניין הוא שראיתי וקראתי ביקורות בחו"ל לגבי התחזוקה והאמינות של הדיוקים הקטנים שמיוצרים בהודו...
    ואם לא הצבא והיה לי זמן להיתעסק עם האופנוע לא הייתי חושש.
    פשוט האופנוע הולך לנסוע פעם-פעמיים בשבוע, אז אני די צריך אופנוע אמין מאוד שיתן לי ראש שקט ושאני אדע שבפעם הבאה שאני אסובב את המפתח ואלחץ על הסטרטר הכל יעבוד בלי כאב ראש.
    בכל מקרה אני רוצה רכיבת מבחן, אולי דעתי תשתנה

    ציטוט נכתב במקור על ידי Oznik צפיה בהודעה
    הדבר הכי חשוב - במידה וחס ושלום היית מעורב בתאונה, עקב שינוי במידת הצמיג המשול לשינוי מרכב הרכב, יגרום להשלכות בהתאם.
    זהו סיכון מיותר, או שתקבל את המידות המקוריות שהיצרן הגדיר (המהנדסים יודעים טוב מאוד מה הם עושים) ותבדוק כמו שציינו אצל זייתוני וריינו בנוגע להיצע או שתבחר בכלי אחר שעומד בקריטריונים החשובים לך.
    הבנתי, נראה לי שזה ירד מהפרק.


    תודה רבה לכולם על התגובות ☺

  12. #12
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי MaOmer צפיה בהודעה


    במקור רציתי לקנות אופנוע חזק יותר, שקלתי את ה390 שנראה מדהים ומציע חבילה ממש טובה ביחס לכלים בקטגוריה.
    זה האפשר לנתק את הabs בכלל שיגע אותי וכל זה במחיר אטרקטיבי יחסית.

    העניין הוא שראיתי וקראתי ביקורות בחו"ל לגבי התחזוקה והאמינות של הדיוקים הקטנים שמיוצרים בהודו...
    ואם לא הצבא והיה לי זמן להיתעסק עם האופנוע לא הייתי חושש.
    פשוט האופנוע הולך לנסוע פעם-פעמיים בשבוע, אז אני די צריך אופנוע אמין מאוד שיתן לי ראש שקט ושאני אדע שבפעם הבאה שאני אסובב את המפתח ואלחץ על הסטרטר הכל יעבוד בלי כאב ראש.
    בכל מקרה אני רוצה רכיבת מבחן, אולי דעתי תשתנה





    תודה רבה לכולם על התגובות ג˜÷

    דבר איתי בפרטי
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

אשכולות דומים

  1. מעיל עור מידות 58 ומעלה
    על ידי ITZHAK בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-12-2017, 18:20
  2. שאלה לחברי הפורום GSX250R
    על ידי shahar1 בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-11-2017, 12:30
  3. מעיל עור יד 2 עם מיגונים מידות 50-52
    על ידי pret בפורום פורום קנייה
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 02-04-2017, 21:33
  4. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 22-03-2017, 10:57
  5. יבוא אישי של צמיגים מיוחדים ל- Suzuki GSX750ES 1985
    על ידי ירושלמי על GSX750ES בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 04-01-2017, 10:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO