תמונות רבותיי תמונות
lokimonstet
סתם ככה באמצע החיים בא לי.
את הטיול סיימתי לפני שלושה ימים והכל טרי טרי בזכרון אז כמה דברים שכדאי לדעת לפני שהולכים על זה.
כרטיסים נרכשו חודשיים לפני כי זה חורף והמחירים צונחים (600 ש"ח כל אחד,הלוך חזור.)
מחיר ההשכרה כולל ביטוח צד ג ל 7 ימים לוי סטרום 650 עם ארגז אחורי עומד על 496 יורו.שילמתי 2200 ש"ח עם עמלת העברה ל motorent moto gr.
ביטוח רפואי מלא למקרה ש.. הכולל גם ביטוח נזקים לאופנוע במקרה ש.. עד 1500 דולר דרך חברת פספורטכארד עלה 400 ש"ח.
רכישת מפה-69 שח במטייל.
רכישת חבילת גלישה סלולרית לחו"ל-175 ש"ח עם נגיעה באשך.
הזמנה של מלון להגעה ועזיבה באתונה במחיר התאבדות של 40 יורו ללילה (הדאון טאון של אתונה זה כמו אללה יוסטור ולהקתו).המלון סביר,הסביבה לא.
הנחיתה היתה בעשר וחצי בערב,יצאנו מהאולם לבלק שבחוץ.שאלנו נהג מונית על נסיעה לעיר-35 יורו ובהחלטה של רגע אחרי קנינו כרטיסי רכבת
ב-20 לזוג.עלינו והרכבת הפליגה לדרכה.על הקיר היתה מפת התחנות שלא הזכירה בכלום את התחנה בה אנו אמורים לרדת- כיכר אומוניה.מפה לשם מישהו
אמר שנרד ונחליף רכבת שנכנסת לעיר.החלפנו ודהרנו חזרה עשר תחנות.ירדנו בכיכר בחצות והלכנו ברגל.
מישהו ריסס עלינו גז פלפל ככה בכיף שלו וזו קבלת הפנים שלנו לעיר.ההמשך היה הרבה יותר טוב.
בבוקר לקחנו מונית לסוכנות ומשם הדברים התגלגלו במהירות,הרכיבו לאופנוע מזוודות צד,התיקים שהבאנו נכנסו בול בהן.לקחנו את ציוד הרכיבה איתנו.
יצאנו מהעיר הסואנת לכיוון מגארה ובעודי מתמרן את הפיל העמוס שמתי לב שההפעלה קלה אבל צריך כוח להחזיק את המפלץ ברמזור או לגלוש באיטיות בפקק.
בדקות הראשונות דימיינתי שאני עדיין בארץ,מתפתל בין קופסאות.לא לזה התכוון המשורר.בניסיון הראשון שייפתי פגוש שמאל קדמי של ברלינגו
וימין אחורי של מרצדס.להפתעתי זה עבר רק בהרמת גבה מצד הנהגים,אף אחד לא צפצף או קילל.
בפעמים הבאות נזהרתי שבעתיים ושיחקתי אותה רכב.
יצאנו מהעיר לכביש המהיר למגארה,10 דקות ב 100 הספיקו להחליט לחפש את הכבישים הכי קטנים במפה,אז חתכתי לmandra ושם החל הטיול
האמיתי,כביש צר מתפתל ועולה להר שם ספרתי 11 שבשבות,נכנסתי לשביל,הגעתי לקצה ההר כבר היו 200 ובאופק על כל פסגה בקו ישר 15 לפחות.
לקחתי איזה כיוון לירידה,השבילים נוחים לתפלצות ממונעות בהרכבה,הגענו לכביש,חציתי לשדה וכן הלאה עד הכביש.לקחתי לכיוון איוס ווסיליוס.
הכביש הוריד אותנו בפיתולי סכין על הקשקש עד החוף מרום של 700 מטר ל-0.
סוף היום הראשון לרכיבה הפגיז בנופים,בגבהים,בירוק וכחול של ים ושמיים נקיים ומים צלולים להפליא שגם ב 5 מטר עומק רואים את האבנים למטה.
בספידומטר רכבנו 250 ק"מ שלא הורגשו כמעט.
בכל יום תפרנו קילומטראז דומה וביום השני הגענו לאיטאה,עברנו בכפרים קטנים ונתקלנו באנשים טובים וחפצים לעזור תמיד,לדוגמא,השלטים כולם ביוונית
ואתה צריך עין טובה לזהות את הכיתוב בשלט למה שכתוב במפה כי לפעמים זה לא קיים.הכניסה לכפר והיציאה ממנו קשים ומבלבלים להפליא ולא יעזור לך
שום gps,רק הגיון בריא וחוש כיוון מדוייק אז שם מכוונים אותך בדיוק לכיוון הנכון.
היום השלישי איטאה-נפפטקוס כשאח"הצ ניסינו לחצות את הגשר לפטרס כיוונו אותנו שוטרים חביבים לחניון צידי כדי לא לאפשר לנו ולעוד 30 אופנוענים
לעבור מפאת הרוח החזקה שנשבה מעל הים.בקטע העליון של הגשר נמדדה מהירות הרוח שהגיעה ל-92 קמ"ש.הוסבר לנו שהמהירות המקסימלית בה אופנוען
יוכל לחצות תהיה 72 קמ"ש.
חיכינו חצי שעה,איזה אחד עם VFR החליט שהוא מתקדם ולרוע מזלו לא הצליח לייצב את הכלי ברכיבה ופשוט הוטח לכביש בפראות.
לאור זאת התקפלנו חזרה וישנו בנפפטקוס.
למחרת בבוקר הים היה רגוע ואנו חצינו את הגשר לצידו השני .רכבנו לדפני בכבישים טובים,צרים ומפותלים כפיתון,שוב כ-250 ק"מ שלא נגמרים.תענוג.
ביום החמישי דפני-פלאיה אפידברוס,כפר ליד הים,בשישי פלאיה כלפי דרום הלשון לכיוון kranidi ואז לכביש לאורך החוף לכיוון ארמיוני-פורוס-אפידברוס-לותראקי.
ביום השביעי החזרנו את האופנוע שתפקד מצויין לכל אורך הטיול.
תמונות יועלו ע"י לוקימונסטר.
תמונות רבותיי תמונות
lokimonstet
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
ועוד 2
lokimonstet
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תודה על השיתוף, נראה ונשמע תענוג.
Tracer 900
טיללללללללללללללל![]()