חלמאות, השתנה מהמקפצה על מושג שירות לקוחות ושימור לקוחות.
אם חנות רהיטים, שיש לה הוצאות ועלויות פיזיות, מוכנה לפרוס לתשלומים ואפילו סכומים גבוהים יותר מ4-5 אלף ש"ח, מה ה" סיכון" של סוכנות ביטוח שנמנעת מפריסת תשלומים?!
מסתבר שאנחנו הרוכבים שק החבטות של כולם.
Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk
זה לא רק באופנועים.
ברכבי אספנות למשל שלא סובלים מעודף סוכניות ביטוח שמתעסקות עם רכבי אספנות, רוב הסוכנים היום שכן עוסקים בדבר לא מוכנים לעשות לך בכלל ביטוח חובה אם אתה לא עושה ג', בתירוץ ש"כבר אי אפשר לעשות רק חובה חייבים גם ג". זה כמובן שקר גמור, ויש כמה בודדים שיעשו רק חובה אם זה מה שהלקוח רוצה.