עמוד 1 מתוך 5 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 67

אשכול: אופנועי מערכת: בונים ימאהה YZF-R3 למרוצים

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    אופנועי מערכת: בונים ימאהה YZF-R3 למרוצים

    פרויקט מיוחד: לקחנו ימאהה YZF-R3 חדש, ואנחנו הופכים אותו למכונת מסלול מושחזת בהתאם לתקנות קטגוריית הסופרספורט 300 של ה-FIM.

    http://fullgaz.co.il/?p=130941


  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    מדליק! יאללה דיינו לפני ואחרי
    אתם לא הולכים לבצע הרצה לפני ההמרה?

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    מחכה בקוצר רוח לפרק 2.

  4. #4
    מעניין אבל למעט האגזוז וכמה ק"ג פה ושם לא הבנתי איך מורידים את המשקל בכמעט 30 ק"ג??

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    אביעד... יש לי תחושה שאנחנו צריכים להיפגש...

  6. #6
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    מדליק! יאללה דיינו לפני ואחרי
    אתם לא הולכים לבצע הרצה לפני ההמרה?
    נבצע הרצה על המסלול.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
    מעניין אבל למעט האגזוז וכמה ק"ג פה ושם לא הבנתי איך מורידים את המשקל בכמעט 30 ק"ג??
    זה ממש לא כמה ק"ג פה ושם. זה הרבה מאוד ק"ג שיורדים מכל מקום אפשרי.
    הפלסטיקה המקורית כבדה מאוד, מערכת ה-ABS לבדה שוקלת 3 ק"ג, מערכת הפליטה כמובן, אפילו הקליפ-אונים המקוריים שוקלים כמעט 1 ק"ג כל אחד.
    אמנם לא נגיע ל-140 ק"ג, אבל עוד לפני שקילה אני בטוח שלפחות 20 ק"ג יעופו בקלות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    אביעד... יש לי תחושה שאנחנו צריכים להיפגש...
    אהלן וסהלן.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    כיף לראות דברים כאלו!
    שאלה, האם ניתן היה לוותר על משהו מהתוספות?
    או שזה המינימום כדי לעמוד בתקן?

  8. #8
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    כיף לראות דברים כאלו!
    שאלה, האם ניתן היה לוותר על משהו מהתוספות?
    או שזה המינימום כדי לעמוד בתקן?
    ניתן היה לוותר על חלק מהתוספות, אבל לא רצינו להתפשר. רצינו ללכת הכי קרוב שאפשר ל-SSP 300.
    התקנות אומרות מה אסור ומה מותר. לא מה חייב כדי לעמוד בהן.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    "
    צינורות בלם מצופים פלדה שזורה של BREMBO שמבטלים את מערכת ה-ABS " ??

    ממתי צינורות בלם מבטלים מערכת ABS ?

    וכן אני יודע מה הייתה כוונה.

    "מדבקות אחיזה למיכל הדלק – עלות 60 יורו", מדבקה 60 יורו ?? מדבקה ? כן ?

    • "קוויקשיפטר (להעלאת הילוכים בלבד) של STARLANE – עלות 285 יורו ."
    • "רגליות מתכווננות (ריר-סט) של LIGHTECH – עלות 335 יורו."

    לא נשאר כסף לקוויקשיפטר שמוריד הילוכים ?
    איך רגליות עולות 335 יורו ?
    המחיר של שאר החלקים נראה סביר, אני לא מצליח להבין למה הנ"ל תומחר בפראות.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    "מדבקות אחיזה למיכל הדלק – עלות 60 יורו", מדבקה 60 יורו ?? מדבקה ? כן ?
    • "קוויקשיפטר (להעלאת הילוכים בלבד) של STARLANE – עלות 285 יורו ."
    • "רגליות מתכווננות (ריר-סט) של LIGHTECH – עלות 335 יורו."

    אני לא ממש מבין בחלקים האלה, אבל רק לבצע חיפוש פשוט באיביי כדי להבין שאלה מחירים טובים יחסית...
    אני מניח שהמותגים הללו יקרים ואיכותיים פי כמה ממותגים אחרים שמיועדים לאופנועי כביש "רגילים"..
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  11. #11
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    "
    צינורות בלם מצופים פלדה שזורה של BREMBO שמבטלים את מערכת ה-ABS " ??

    ממתי צינורות בלם מבטלים מערכת ABS ?

    וכן אני יודע מה הייתה כוונה.

    "מדבקות אחיזה למיכל הדלק – עלות 60 יורו", מדבקה 60 יורו ?? מדבקה ? כן ?

    • "קוויקשיפטר (להעלאת הילוכים בלבד) של STARLANE – עלות 285 יורו ."
    • "רגליות מתכווננות (ריר-סט) של LIGHTECH – עלות 335 יורו."

    לא נשאר כסף לקוויקשיפטר שמוריד הילוכים ?
    איך רגליות עולות 335 יורו ?
    המחיר של שאר החלקים נראה סביר, אני לא מצליח להבין למה הנ"ל תומחר בפראות.
    הצינורות עוקפות את מערכת ה-ABS ולכן מבטלות אותה.
    במקביל להתקנת הצינורות העפנו את המודולטור ובית השסתומים, עם כל הצנרת המיותרת, והורדנו 3 ק"ג ואולי אפילו יותר.

    מדבקות אחיזה 60 יורו. גם אנחנו הרמנו גבה. אחרי שהחזקנו אותם ביד - פחות. על איכות משלמים.

    לפי תקנות ה-SSP 300 אסור קוויקשיפטר שמאפשר גם הורדת הילוכים. רק העלאה. ובכל מקרה, בשביל קוויקשיפטר שמאפשר הורדת הילוכים צריך מצערות חשמליות, וב-R3 יש מצערות מכאניות.

    הריר-סט סופר-איכותי ולכן זו העלות. לטעמי לא כזה יקר.
    נערך לאחרונה על ידי אביעד אברהמי; 25-04-2018 בשעה 08:26.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    הצינורות עוקפות את מערכת ה-ABS ולכן מבטלות אותה.
    במקביל להתקנת הצינורות העפנו את המודולטור ובית השסתומים, עם כל הצנרת המיותרת, והורדנו 3 ק"ג ואולי אפילו יותר.

    מדבקות אחיזה 60 יורו. גם אנחנו הרמנו גבה. אחרי שהחזקנו אותם ביד - פחות. על איכות משלמים.

    לפי תקנות ה-SSP 300 אסור קוויקשיפטר שמאפשר גם הורדת הילוכים. רק העלאה. ובכל מקרה, בשביל קוויקשיפטר שמאפשר הורדת הילוכים צריך מצערות חשמליות, וב-R3 יש מצערות מכאניות.

    הריר-סט סופר-איכותי ולכן זו העלות. לטעמי לא כזה יקר.
    לגבי הצינורות, הבנתי היטב למה הכוונה, הבעיה היא בניסוח והלוגיקה הרעועה שבו:
    צינורות זה חלק פאסיבי, לא ניתן לשייך לו פעולה. מי שביטל את ה ABS ע"י התקנת צינורות עוקפים זה המכונאי, לא הצנרת.
    אם כבר העפתם את המודלטור ובית השסתומים ביחד עם האקוטאטור אז גם אין מה לעקוף משהו לא קיים.

    לגבי הקוויקשיפטר והרירסט תמונות יכלו לעזור .

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    רירסט זה לא רק רגלית - זה כל הרגלית והמערך שעליו היא יושבת, מתכוונן באופן מלא, אופקי/אנכי.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    שאלה-במעצרת מכאנית איך יודעים מה הכיוון האופטימלי בין חופש סיבוב מוגזם להידוק שמשפיע המהלך בהטיית הכידון?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #15
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    שאלה-במעצרת מכאנית איך יודעים מה הכיוון האופטימלי בין חופש סיבוב מוגזם להידוק שמשפיע המהלך בהטיית הכידון?
    מכוונים את החופש בידית לפי הספר, ואז מסובבים את הכידון ימינה ושמאלה עד העצר כדי לוודא שאין מתיחה מיותרת. אם יש - בודקים את חיווט הכבל.

אשכולות דומים

  1. אופנועי מערכת: הק.ט.מ של אביעד חוזר הביתה!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 07-11-2015, 18:53
  2. אופנועי מערכת: הק.ט.מ 125 של אביעד - חלק שלישי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 20-08-2015, 10:43
  3. אופנועי מערכת: הק.ט.מ 125 של אביעד - חלק שני
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 30-07-2015, 02:53
  4. אופנועי מערכת: הק.ט.מ 125exc של אביעד
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 14-07-2015, 15:09
  5. אופנועי מערכת: הדיוק 3 של מיכאל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 14-07-2015, 09:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO