תוצאות 1 עד 15 מ 67

אשכול: אופנועי מערכת: בונים ימאהה YZF-R3 למרוצים

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    הקטנת גגש קדמי + הגדלת גגש אחורי = לא יותר מדי איבוד מומנט? או שזה מפוצה על ידי הירידה במשקל?

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    הקטנת גגש קדמי + הגדלת גגש אחורי = לא יותר מדי איבוד מומנט? או שזה מפוצה על ידי הירידה במשקל?
    הפוך. זה מגדיל מומנט בגלגל על חשבון מהירות סופית.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
    הפוך. זה מגדיל מומנט בגלגל על חשבון מהירות סופית.
    נכון....

  4. #4
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ציטוט נכתב במקור על ידי dudybou צפיה בהודעה
    "מוכס אחד נחמד" - אהבתי...
    19 אש"ח חלקים - 700 ש"ח מכס...

    מרתק !!
    תמכרו כרטיסים לצפייה בהרכבה...
    ואל תפטמו את הרוכב יותר מידי, שלא יעבור את ה-70 ק"ג...


    אל דאגה. 64 ק"ג, לא זז מזה בגרם.

    ציטוט נכתב במקור על ידי איתמרגלס צפיה בהודעה
    "יש תחושה שפולגז כבר לא כמו פעם"
    אכן
    הוא הרבה יותר מעניין
    שאפו
    תודה רבה!
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    נכון....


    ההמלצה שקיבלתי ממביני עניין ב-R3 למרוצים היא להרכיב ישר את ה-45 שיניים כדי לקצר את יחס ההעברה אפילו יותר. אחרי רכיבת כיוונים על המסלול נחליט.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    ההמלצה שקיבלתי ממביני עניין ב-R3 למרוצים היא להרכיב ישר את ה-45 שיניים כדי לקצר את יחס ההעברה אפילו יותר. אחרי רכיבת כיוונים על המסלול נחליט.
    אני רוכב כך ביום יום (13/45) ולמרות שיש כוח בכל רגע נתון (וסאונד ואגרסיביות כיפים ... ע״ח מהירות סופית ) השינוי והמרגש המהותי הוא בעיקר מהספורקט הקדמי שהוקטן והאחורי זה יותר בקטע של הפיין טונינג (במקרה שלי טרם הגעתי לאיזון הראוי ואני שוקל להוסיף שן באחורי). כך שאני מסכים עם הגישה של קודם לרכב ורק אח״כ להחליט אם זה נחוץ... אם כי ברור שתנאי רכיבה וסט-אפ של אופנוע מסלול זה לא כמו של אופנוע כביש.

אשכולות דומים

  1. אופנועי מערכת: הק.ט.מ של אביעד חוזר הביתה!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 07-11-2015, 18:53
  2. אופנועי מערכת: הק.ט.מ 125 של אביעד - חלק שלישי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 20-08-2015, 10:43
  3. אופנועי מערכת: הק.ט.מ 125 של אביעד - חלק שני
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 30-07-2015, 02:53
  4. אופנועי מערכת: הק.ט.מ 125exc של אביעד
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 14-07-2015, 15:09
  5. אופנועי מערכת: הדיוק 3 של מיכאל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 14-07-2015, 09:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO