הקטנת גגש קדמי + הגדלת גגש אחורי = לא יותר מדי איבוד מומנט? או שזה מפוצה על ידי הירידה במשקל?
הקטנת גגש קדמי + הגדלת גגש אחורי = לא יותר מדי איבוד מומנט? או שזה מפוצה על ידי הירידה במשקל?
אני רוכב כך ביום יום (13/45) ולמרות שיש כוח בכל רגע נתון (וסאונד ואגרסיביות כיפים... ע״ח מהירות סופית
) השינוי והמרגש המהותי הוא בעיקר מהספורקט הקדמי שהוקטן והאחורי זה יותר בקטע של הפיין טונינג (במקרה שלי טרם הגעתי לאיזון הראוי ואני שוקל להוסיף שן באחורי). כך שאני מסכים עם הגישה של קודם לרכב ורק אח״כ להחליט אם זה נחוץ... אם כי ברור שתנאי רכיבה וסט-אפ של אופנוע מסלול זה לא כמו של אופנוע כביש.