ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
אני מת על אביעד ועל הכתיבה שלו וגם למדתי אצלו...
אני בטוח שאי אפשר לקחת כלי לרכיבת מבחן ולכתוב לסיכום: "תכלס מי שמחפש אופנוע ולא סקראמבלר ספציפית, שילך כבר על הSV650 הוא יהנה ממנו יותר בטוח".
או "האופנוע הזה הוא כשלון ולא עומד מול המתחרים", או "לא שווה את הכסף, חפשו אופנוע אחר".
כי בכל זאת, אנחנו במדינה קטן ושוק קטן וכולם מכירים את כולם, ומה שאולי תגיד לחבר, לא תעלה על דפי האתר, וגם צריך להיזהר בביקורת.
ולא עושים מבחן השוואתי כל שני וחמישי ואומרים בבירור מי עולה על מי ולמה.

אתה צודק בהרבה ממה שאתה אומר, בסוף אני בטוח שזה אופנוע נחמד ויכול להתאים להרבה אנשים, אבל יש דברים שצריכים להאמר... כשלהונדה 500 עושה על ליטר דלק כמעט כפול עם יותר כוח סוס ובאותו המחיר, זה משמעותי.
לדעתי היום גם 20קמ לליטר זאת צריכת דלק בינונית מאוד, במיוחד במנועים עם נפח קטן.

בסוף התמונות מדברות, רואים שעשו פה עבודה יפה על האופנוע הזה, יש ממה להתרשם ממנו, אבל מי שקורא מבחני דרכים צריך לדעת לקרוא טוב מאוד בין השורות וכמובן בסופו של דבר ללכת ולנסוע בעצמך, לא קונים כלי חדש בלי נסיעת מבחן.
מתגעגע לעיתונאות האופנועים שהייתה פה בארץ פעם... כשידעו לתת ביקורת בצורה מכבדת לאופנועים - בלי שהקורא יצטרך "לקרוא בין השורות"...
מה אגיד לגבי האיכות של הבנלי...
אני יודע שה-TNT250 שעבר אצלי בסדנא חטף כמה וכמה תקלות מאוד "לא לעניין" ב-10 אלף קילומטר הראשונים שלו.
מהבעלים, הסקתי גם על יחס מזלזל והתנערות של היבואן.
עכשיו, מציינים במבחן כמה האיכות של הבנלי טובה. נשמע שהוא עומד לגמרי בסטנדרט של כלים יפניים.
להאמין לזה? לא להאמין? מה אני אמור לחפש בין השורות? בשביל מה לקרוא כתבות מגזין, אם אלה התהיות שעולות אחרי הקריאה?