תוצאות 1 עד 15 מ 20

אשכול: דלק 98 לימאהה ויראגו 500 טוב או לא טוב

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    44
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    יש לזה בדיוק הסבר אחד אפשרי, אולי שניים בלחץ:
    1. שייפת את הראש והעלת קומפרסיה מה-150-160 המקורי של ויראגו ל-220+, יש לך נקישות בלי 98 בגלל הדחיסה הגבוהה. ממש, אבל ממש לא סביר.
    2. ההצתה שלך מקודמת הרבה מעבר לרגיל, ויוצרת נקישות - ואיכשהו ההבדל באוקטן מאיט את תחילת השריפה מספיק כדי שזה לא יקרה. לא יודע עד כמה סביר.

    אז תבחר - או שהאופנוע שלך במצב קטסטרופאלי ועוד שניה מתפגר (וגם נורא קל לבדוק - בדיקת קומפרסיה פשוטה תעיד על זה בסבירות גבוהה מאוד), או שה"שיפור" הוא פרי הדמיון שלך, בערך כמו שאופנוע נקי אחרי טיפול נוסע יותר טוב. בכל מקרה, "שיפור" מהעלאת האוקטן ניתן להשיג אך ורק במקרה אחד - על כלים מודרניים בעלי יחס דחיסה גבוה במיוחד, שמיועדים לעבוד עם דלק באוקטן גבוה אך יכולים לספוג גם את זה הנמוך עם זיהוי נקישות ודרדור הצתה אוטומטי. דוגמאות של כלים כאלה יש - בודדים ביותר, כולם יותר חדשים מ-2010. בכל שאר המקרים אין שום "שיפור" ובמקרה הטוב יש פשוט מניעת פעולה לקויה והרסנית של המנוע (כי נקישות במנוע מאוד הרסניות).
    גק תודה על התשובה אבדוק את אופציה 2 במוסך בקדם האפשרי לפעמים בעיקר בהילוך נמוך או בהלוך לא מתאים אני שומע נקישות..האם זה אומר המנוע עומד להתפגר? הקומפרסיה אצלי היתה 180 בבדיקה אחרונה ..טיפה גבוה
    האם יש צורך לדעתך לבדוק את מערכת ההצתה ?

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    אם אתה באמת משוכנע שבשימוש ב-98 הרגשת שיפור מורגש - הייתי בודק כיוון הצתה וגם התאמה של מצת, עפ"י מה שטרייבל כתב למעלה.
    הנקישות שאתה שומע זה כנראה מהשסתומים ולא מהמנוע. מעולם לא שמעתי מנוע עם נקישות של הצתה מוקדמת מדי, אז אני לא יכול להגיד לך אם בנסיעה זה נשמע היטב או שזה לא נשמע בכלל.

    קומפרסיה 180 זה כלום, כל עוד לא מדובר בדו"פ או בכלי עם מפחת קומפרסיה. מנוע אטמוספרי של r1 נדרש ל-200-210 והוא לא קרוב ללהקיש. גודל הצילינדרים שלו בערך זהה לשלך. יש עוד פרמטרים שמשפיעים על קומפרסיה ומאפשרים מס' שונה שנמדד עבור אותו יחס דחיסה, אבל ההבדל הגס גדול מדי בשביל להתחיל להתחשב בהם, זה פשוט רחוק מאוד מהאזור שבו אפשר לחשוב על להטיל ספק עפ"י נתוני הקומפרסיה.

    טרייבל, לא מדברים כאן על מנועי טורבו שמורידים בהם את יחס הדחיסה בדיוק מהסיבה שהטורבו מפצה עליו ועוד עם "ספייר". במנוע אטמוספרי צריך קומפרסיה 220+ כדי שאפשר יהיה להעלות השערה שהוא דורש אוקטן גבוה. וגם פיח - זה לא מנוע 50 סמ"ק, אין שום סיכוי שכמות הפיח תצטבר לשכבה שתעשה משהו כ"כ משמעותי לקומפרסיה.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 06-09-2015 בשעה 00:36.

אשכולות דומים

  1. ויראגו 500. מלא שאלות של מתחילים.
    על ידי אהרון בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 12-01-2017, 22:06
  2. ריקול לימאהה R3 ו-MT-03
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-06-2016, 12:37
  3. מחפש מוסך לימאהה VMAX
    על ידי moriseven בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 27-04-2016, 01:00
  4. מכת גז ויראגו 500 שנת 95..
    על ידי arima בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-10-2015, 11:53
  5. הנמכת מושב ויראגו 500
    על ידי arima בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-08-2015, 00:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO