ה-250 ברשותי מעל 40 שעות, גם ה-300 מעולה אם כי לא ניסיתי - יש מבחן של ראובן סביו שדווקא העדיף את ה-250 בהשוואה ראש בראש:
https://cars.walla.co.il/item/3123559
כרוכב נמוך וקל משקל (1.65 על 63 ק"ג) הקרוסטריינר קרץ לי בעיקר בגלל גובה המושב ומידותיו הפיזיות, מבחינת תמורה למחיר הכלי שווה כל שקל.
רוב הפידבקים שקראת מהללים ולא סתם, הכלי הזה מדהים ואין לי ספק שהוא הביא בשורה חדשה לשטח במיוחד לרוכבים נמוכים ומתחילים.
מבחינת עבר רכיבה, היו ברשותי לפני ק.ט.מ 250F והאסקי 125 ובשניהם הגובה היווה לי באופן אישי איום מסוים שנעלם כלא היה מהרכיבה הראשונה על הבטא.
יש משהו מאוד מרגיע כשהאופנוע צר ונמוך שהפך את הרכיבות והלמידה למהירות בהרבה.
בנוגע למתלים - המידע שיש ברשת ידוע לך, המתלים הם נקודת התורפה היחידה לטעמי.
מה זה אומר? שכשיעלה הקצב תצטרך לעבוד קצת יותר עם האופנוע, לא קטסטרופה אלא נקודה שניתן לשפר אם ממש קריטי.
אם אתה אחד שרוכב בשבילים מהירים - זה לא הכלי בשבילך.
משאבת שמן - תענוג כפול מיליון, אין לערבב תערובת. יותר טוב מזה?
טיפולים כל 30 שעות, נוח מאוד.
כמו שציינו - לך לרכיבת מבחן ותתאהב.