ערב טוב,

לפני כשבועיים האופנוע שלי היא בטיפול שגרתי במוסך.
על פי המכונאי, ידית הבלם הקדמי הייתה שוקעת מעט יותר מדי לאחר לחיצה מלאה ובעקבות צבע הנוזל, המכונאי המליץ על החלפת הנוזל.
בוצעה ההחלפה, ההבדל הורגש מיד, גובה הידית גבוה יותר מבעבר.
אם בעבר הייתי מכוון את הידית לגובה 3, אז לאחר ההחלפה עברתי לגובה 1.
לאחר כשבוע בערך הרגשתי את הידית שוקעת יותר ויותר ובסופו של דבר חזרתי לגובה ידית של 2-3.

בעבר הרחוק יותר היה לי קטנוע וגם שם גיליתי שכאשר אני מכווץ את בוכנות הקאליפר כאילו אני מחליף רפידות, יש לי למשך כשבוע בערך גובה ידית בלם גבוה יותר ולאחר מכן זה חוזר למצב הרגיל (נמוך יותר).

מה ההסבר לכך? והאם זה תקין ?

תודה!