אז מתחילים בעצם מכלום, במיוחד במקומות שאין לך מושג אמתי מה יש לראות בהם מעבר לידע
כללי איפה הן נמצאות פחות או יותר.
ההחלטה שלנו נפלה אחרי שנבדק לוח הזמנים של הג'ינג'ית ונמצא חלון הזמן האפשרי של שמונה
ימים, ביוני-יולי. שוב מדובר בתחילת העונה תקופה שהיא פחות מומלצת לטיול באירופה תמיד עדיף
לפני או אחרי העונה אז המחירים נוחים יותר, הצפיפות באתרים הנחשבים מעטה יותר והכל יותר נוח.
אבל זה מה שיש ולכן החלטנו להתחיל את הזמנת הכרטיסים והאופנוע כבר בתחילת השנה, ככה ניתן
עדיין למצוא דילים טובים יותר, ואפשרות הבחירה של זמני הטיסה מגוונים יותר.
כיוון שמאוד אהבנו את הנופים של האלפיים, והחלטנו שאנו רוצים הפעם קצת יותר "תוכן פעיל" ופחות
כיסוי שטח, סלובניה נשמעה כיעד מצוין במיוחד מכמה חברים שכבר עשו את הנסיעה הזאת על אופנוע.
כשקוראטיה נבחרה בעיקר בגלל קו החוף שלה והאפשרות לגנוב כמה שעות של מנוחה על החוף, או
במלונות עם בריכה ופינוקים.
כיוון ששתי הארצות הנ"ל קטנות יחסית והמרחקים בין היעדים אינו גדול, ניתן יחסית הרבה ותר זמן
שהייה בכל מקום על חשבון זמני רכיבה ומרחקים שנקבעו על לא יותר מ-250 ק"מ מחולקים ביום.
כשבתכנון הוחלט על רפטיינג, מסלולי הליכה ארוכים יותר ממה שעשינו בנוף של מפלים, אגמים,
וכמובן עיירות עתיקות, מצודות, ארמונות. המבנה הגאוגרפי של הארצות זימן לנו גם כמה איים,
עם מעברי מעבורת נחמדים. כמובן שלו וויתרתי על כמה מקטעי רכיבה ופסים מעניינים, וההרים המופלאים
האלה מספקים הרבה.
השלב הבא היה לעבור על מסלולי טיולים שמומלצים ע"י כל מי שיכלנו לשים עליו את היד, מדרכי תיירים
חברת טיולי אופנועים, מטיילים פרטיים והרבה שוטטות ברשת. דגנו את המקומות המעניינים בדקנו מה
מתאים לנו ומגרה לנו את הדמיון, ויצרנו תמהיל המורכב מהרצונות של שנינו.
דקרתי את המפה על פי המקומות ויצרתי מסלול הגיוני ביניהם ובחרתי מסלול מגוון ומעניין.
כיוון שלובליאנה נבחרה להיות נקודת הנחיתה שלנו, המליצו לי על סוכנות אופנועים להשכרה שגם מקיימת
טיולי אופנועים יעודים בחרתי לאסוף את האופנוע משם, הבחירה שלי לאופנוע הייתה הטרייסר 09 של
יאמהה. אופנוע שרכבתי עליו בארץ לכמה שעות ותמיד עניין אותי אם זה שפסלתי אותו בקניית הוורסיס
הייתה נכונה.
חברת ההשכרה היא: Adriatic Moto Tours שממוקמת בלובליאנה וסיכמתי עם הבעלים שהם יאספו
אותנו משדה התעופה. השרות עולה אמנם כ-50 אירו אבל זה בערך גם המחיר של מונית רגילה, אז
למען הנוחות עדיף לי שימתין לי הנהג של הסוכנות בנחיתה מבלי הצורך להתעסק עם נהגי מוניות זרים.
אחת מהנחות היסוד היא שאני לא מתקמצן על כסף ומתפשר על הנוחות, חלק נכבד מהורדת הלחץ והאי
ודאות הוא בתכנון מוקדם ובתשלום קצת יותר יקר אבל נוח, מהיר, ומקצועי. כך נבחרו גם המלונות שיספקו
לנו את רוב הצרכים למנוחה ומזון ונוחות מקסימליים.
אז מה בעצם עתיד לקרות אם לא יהיו תקלות?


ציטוט ההודעה בתגובה