ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
כבעלים של GS500 כבר שנתיים, אחד שאוהב את הדגם, מכיר את הניואנסים הקטנים והמחלות ורוב הכלים בארץ - אלא אם הוא לא מוצא אחד במצב טוב מאוד (אחרי!! יישור קו) עד מעולה, שלא יחפש הרפתקאות.
להחזיק עז ככלי יומיומי אמין בשנת 2018 זה לא דבר של מה בכך, זה שילוב של להכיר את האנשים הנכונים (כי רוב רובם של המוסכים פשוט לא יודעים להתעסק איתם ויעשו יותר נזק מתועלת), לדעת לבחור כלי מאוד מאוד בקפידה ופשוט לצוד אחד שמור...ובינינו? זה לא כל כך "רטרו" בסגנון שהוא הציע, לפחות לטעמי.

אם כבר, שיחפש ER5 בסגמנט - סיכויים רבים יותר שימצא אחד במצב שמור.
ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
כאחד שבדק - שלא יתקרב. בייחוד לא בתקציב הזה.
הבחור ציין שהוא סטודנט, צריך "לא יותר מדיי סמ"ק בגלל הביטוח" - בעברית פשוטה, עד 250 סמ"ק. לקנות SV בכזה תקציב ועוד בלי רזרבות ליישור קו יכניס אותו לבור כלכלי שהוא לא ייצא ממנו.

לפותח האשכול - האופציה הכי טובה שלך, בינינו, זה או אופנוע 250 ישן שעבר שיפוץ (ויראגו,CB250,סוזוקי GZ/GN/TU) מכאני וקוסמטי מקיף, ולאחר יישור קו. לסינגלים שביניהם מכאניקה פשוטה להחריד (לא שלטווינים לא, אבל קצת יותר סיפור). הקליבלנד יותר עצל מהם, ולמרות שהוא יותר חדש - טיפולים כל 2000 (החלפת שמן, אין לו מסנן כי הוא העתק של מנוע פרהיסטורי של הונדה אי שם משנות ה-70). יישאר לך עוד עודף ליישורון קו ואולי למעיל עור וקסדת Bell רטרו שתתאים .
אתה באמת חושב שGN יהיה יותר טוב מ-GS??? אתה מודע לזה שהגיאן הכי חדש הוא משנת 1999 והגיאס יובא עד 2005? אני מכיר אישית כמה גיעזים שעדיין משרתים נאמנה את בעליהם שלא יסכימו למכור אותם בשום מקרה.