ואני אחד מאותם בעלים. אני מודע הייטב לשנתונים של הכלים, ושנטו מבחינה ביצועיסטית ה-GS בכמה רמות מעל ה-GN, אבל (!) הבחור ביקש ברמת ביטוח נמוכה וציין כי הוא סטודנט. יש לא מעט GNים שעברו החייאה לקפה רייסרים/סקראמבלרים שלפחות חלק מהכלי יושר קו, בעוד שב-GSים מאוד, אבל מאוד נדיר לראות אחד צף במצב טוב (ואני מדבר כאחד שראה לפחות 70 כלים בשנתיים האחרונות). מה גם שלתחזק GN יהיה פשוט יותר בגלל הצילינדר היחיד, שלא לדבר על כך שכרגע בסין מיוצר אופנוע שבנוי על בסיסו אז טכנית, חלפים חדשים יש בשפע (למרות שגם ל-GS בגלל הפופולריות העולמית הענקית ועצם העובדה שעדיין מייצרים אותם בקולומביה תחת הנישה של אופנוע רטרו).
אני נתתי את ה-2 סנט שלי כאחד שרוכב על עז ביומיום, מכיר לפחות 5 אנשים שהיו להם כלים כאלו בשלב כזה או אחר לאורך תקופה, כולל בחור שכבר 16 שנה מחזיק בשלו. אני נותן את דעתי הכנה למרות היותי חובב גדול של הדגם שלפי דעתי הוא אחד הכלים הפשוטים והאמינים ביותר שיוצרו, בתנאי (!!!) שתוחזק נכון ולפי הספר - משהו כל כך טריוויאלי שבארץ פשוט לא קיים ברוב המקרים.
אז כן, במקרה שלו ספציפית (!) ה-GN יהיה יותר טוב מה-GS, אלא (!) אם ימצא אחד במצב אידיאלי ממבוגר, וגם שם יצטרך להשקיע לפחות בכל האטמים, מייסבים, מערכות חשמל, בולמים ועוד דברים שהולכים עם הגיל.



ציטוט ההודעה בתגובה