וואי, אני רואה שהביקוש ל-GS-ים הולך להקפיץ את המחירים לרמה של נינג'ה 400 מהניילונים...
מהרו לקנות, לפני שיגמר!

היה לי GS פרוייקט לתקופה קצרה לפני איזה 3-4 שנים. אחד מאלה שעברו יישור קו (אצלי), וככל הידוע לי עדיין משרת את בעליו.
מה אגיד... שורה תחתונה, בשנת 2018 ה-GS הוא סתם חרא אופנוע. לא רטרו ולא נעליים - סתם עגלה ישנה. ה"אמינות" שלו מותנת בטיפולים תכופים ובעלים עדין על הגז - בתנאים (האופטימליים) האלה, גם יוסאנג מראה אמינות סבירה למדי.
מי שיש לו 12-14 לשים על GS, יכול להוסיף קצת ולרכוש דיוק 390 צעיר בעשור. עולם אחר - בשלדה, במתלים, במשקל.
או לשדרג רישיון, להוסיף קצת, ולמצוא בנדיט 1200 חי. או SV. או הורנט. או פייזר. או טראנסאלפ, אם כבר בא לו לשלם על אגדות אמינות והספק מועט.