היי לכולם.
לפני עשר שנים הפסקתי לרכב על אופנועים (GS 500) ועכשיו שוקל לחזור.
מתלבט בין אופנוע :
CBR500 או R3 כאופנוע למתחיל
או בכלל לוותר על השופוני ולקנות XMAX 400...
דעתכם / יעוצכם ?
אני מפריד בין הצורך לרצון
הצורך הוא פונקציונלי לחלוטין. נסיעה של כמה קילומטרים מהבית לעבודה (ולכן אני מבין לחלוטין את הפונקציונליות של ה XMAX)
אבל בא לי משהו גם פאן, להרכיב את הבת זוג לטיול, לרכב בכיף עם טיפה מהירות. משהו שיהיה לי כיף להסתובב איתו.
למה אתה מוגבל ל-A1?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אממממ כי זה הרשיון שהוצאתי ב 2002 ועוד לא שידרגתי...
על קטנועים לא רכבתי אף פעם, אז קשה לי לעשות את ההשוואה.
בנוגע לאופנוע - אני מניח שאתה פוזל לכיוון ספורטיבי - בשוואה את הr3 הייתי מחליף בנינ׳גה החדש (400) שלדעתי עדיף עליו והפרש המחיר דיי זניח בניהם, (כאשר מדובר על כלי חדש).
ההונדה עם נפח מנוע קצת יותר גדול, קצת פחות ויברציות בנסיעה ועקומת מומנט יותר מאוזנת, מה שעושה אותו האופנוע ה׳שפוי׳ יותר, בטח לנסיעות ארוכות יותר שלדעתי האישית המושב יותר נוח.
אבל ההתנהגות של הנינג׳ה כיפית יותר, ולדעתי - מרחיבה את החיוך.
אם יש להחליט בין r3 להונדה - הייתי הולך על ההונדה, אבל אם אתה מתלבט בין שני כלים חדשים (ללא ממולץ אם אתה חוזר אחרי תקופה) אז הייתי הולך על נינ׳גה חדש, כל זאת אחרי שתעשה נסיעת מבחן כמה שיותר ארוכה על הדגמים![]()
בעיניי, הדבר המתבקש הוא לשדרג את הרישיון ל-A1.
זה יפתח לך עוד המון אופציות לאופנועים שימושיים ומהנים בו זמנית.
מבין האופנועים שהתייחסת אליהם - היית בוחר ב-CBR. הוא חזק יותר, מרווח יותר ומתאים יותר לטיולים ארוכים בזוג.
עם זאת, אני הייתי מוסיף עוד כלים למשוואה, בדגש על כלים בסגנון אדוונצ'ר - עם תנוחה זקופה וגבוהה, מתלים ארוכי מהלך ומושבים מרווחים.
יש כמה דגמים שמגיעים גם בגרסה מוגבלת ל-A1 (כגון ה-MT-07 TRACER), אבל ככלל- אני חושב שנכון יותר להוציא רישיון A ולרכוש את הגרסה הלא-מוגבלת.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual