תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: הפרשי עלויות אחזקה בנפחים שונים

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2017
    הודעות
    12

    הפרשי עלויות אחזקה בנפחים שונים

    ערב טוב לכולם.

    קרוב ל5 חודשים עם קוואסקי ER5,האופנוע הראשון שלי.

    כמו שחברי אמר לי שמהר מאוד הוא ישעמם אותי,מרגיש את זה.

    מתכוון להשאר איתו עד לרגע שבו הוציא רישיון ללא הגבלה.

    מה שיותר מתאים לי זה נייקד או דו"ש,לא סופר ספורט.

    מה שרציתי לדעת זה מה הפרשי התחזוקה בין אופנוע סטנדרטי כמו שלי (500) לבין בנדיט 1200 או וי סטרום 1000 או 650?

    ואם מישהו יכול להמליץ לי על דגם יחסית זול לתחזוקה.

    פשוט קצת חדש בתחום הזה.

    האם משמעותית עלויות האחזקה יקרות כך שאולי לא שווה לי להכנס להרפתקה הזו של אופנוע ליטר,או שמא הפרשים מינוריים,כמובן תלוי באדם שנוהג על הכלי.
    שכחתי לציין שיש לי ידע טכני כך שרוב הטיפולים השוטפים (שמן,פילטרים,פלאגים) אני מבצע לבד באופנוע.

    תודה מראש

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    כאחד עם GS500 כבר שנתיים שחקר את הנושא לעומק:

    ככל שעולה הגיל עולות המחלות. לתקן את אותו ה-ER5 יהיה פשוט וזול יותר מאופנוע גדול יותר בד"כ. הדלק יעלה יותר עם הנפח (בד"כ), ההוצאות על צמיגים, גלג"שים. שלא לדבר על זה שלכווון שסתומים לווי-טווין או 4 בשורה לוקח הרבה יותר זמן (ולכן כסף).

    מבחינת עלות לתועלת - 500 סמ"ק זה מספיק לארץ שלנו למי שרוצה מצד אחד אופנוענות נגישה לכיס וזולה באחזקה (בתנאי כמובן שהכלי אחרי יישור קו) ומצד שני מספיק "אופנוע" כדי לעשות בגדול את כל מה שאתה רוצה, לגבול מסויים. (בין אם זה טיולים בסופי שבוע לקצוות הארץ עם מורכבת, נסיעות מנהלתיות, רכיבה ספורטיבית יחסית, השתחלות בפקקים).
    לארץ מטר על מטר - לדעתי באמת שזה מספיק.

    כמובן שאופנוע נקנה מהלב ולא מהכיס אבל תמיד מדובר ברצף פשרות אז תחשוב טוב טוב אם זה משהו שאתה באמת רוצה והאם תוכל להתמודד עם זה כלכלית. ובינינו? ברגע שנרגעים עם מנטליות מירוץ החימוש והעלייה התמידית בנפח ומבינים את הנישה של הכלי שלך - הכל נהיה פשוט יותר. אבל זה רק אני.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ההפרשים תלויים יותר דגם האופנוע ובסגנון הרכיבה, מאשר בנפח.
    תהיה עלות נוספת, אבל הגודל שלה לא ידוע.
    בנוסף - לא לשכוח, שפרט לנושא הטיפולים השוטפים, יש את נושא התקלות.
    ה-ER שלך ישן, ובשלב כזה או אחר הוא יתחיל לעשות בעיות. זה זמן מבוזבז - והרבה כסף, אם אתה מגיע למוסך עם התקלות האלה.
    במקרה הזה, התוספת בצריכת הדלק ו/או בעלויות הטיפולים יכולה להתקזז עם עלויות התיקון.

    כדי להמליץ לך על דגמים, צריך שתגדיר תקציב.
    כעיקרון - הונדה NC750 הוא כנראה האופנוע הזול ביותר במובן של דלק ואחזקה שיש בקטגוריה הפתוחה.
    עם זאת, הוא חלש יחסית לקטגוריה, לא מרגש - ולא זול במיוחד לקניה.
    אופציה מעניינת ולא שגרתית היא הב.מ.וו F800 (כמשומש) - הוא חסכוני בדלק, ולא יקר מדי בטיפולים.
    ורסיס/ויסטרום/MT TRACER ודומיהם הם האופציות ה"סטנדרטיות".
    אפשר לעלות לכלי ליטר כגון הסופר-טנרה 1200. המחירים שלהם צנחו כמשומשים, ומדובר באופנוע מאוד אמין ונוח.

    הכי הרבה אופנוע לשקל שיש היום בשוק - זה ה-SV650 החדש. גם אופנועי "600 תקציב" אחרים הוזלו משמעותית, וניתן היום לקנות משומשים בני שנה-שנתיים במחירים שעד לפני כמה שנים יכולנו רק לחלום עליהם.

    ככה שתגדיר תקציב, סגנון ותוואי רכיבה, סוג אופנוע מועדף - ונמשיך משם.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2017
    הודעות
    12
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    ההפרשים תלויים יותר דגם האופנוע ובסגנון הרכיבה, מאשר בנפח.
    תהיה עלות נוספת, אבל הגודל שלה לא ידוע.
    בנוסף - לא לשכוח, שפרט לנושא הטיפולים השוטפים, יש את נושא התקלות.
    ה-ER שלך ישן, ובשלב כזה או אחר הוא יתחיל לעשות בעיות. זה זמן מבוזבז - והרבה כסף, אם אתה מגיע למוסך עם התקלות האלה.
    במקרה הזה, התוספת בצריכת הדלק ו/או בעלויות הטיפולים יכולה להתקזז עם עלויות התיקון.

    כדי להמליץ לך על דגמים, צריך שתגדיר תקציב.
    כעיקרון - הונדה NC750 הוא כנראה האופנוע הזול ביותר במובן של דלק ואחזקה שיש בקטגוריה הפתוחה.
    עם זאת, הוא חלש יחסית לקטגוריה, לא מרגש - ולא זול במיוחד לקניה.
    אופציה מעניינת ולא שגרתית היא הב.מ.וו F800 (כמשומש) - הוא חסכוני בדלק, ולא יקר מדי בטיפולים.
    ורסיס/ויסטרום/MT TRACER ודומיהם הם האופציות ה"סטנדרטיות".
    אפשר לעלות לכלי ליטר כגון הסופר-טנרה 1200. המחירים שלהם צנחו כמשומשים, ומדובר באופנוע מאוד אמין ונוח.

    הכי הרבה אופנוע לשקל שיש היום בשוק - זה ה-SV650 החדש. גם אופנועי "600 תקציב" אחרים הוזלו משמעותית, וניתן היום לקנות משומשים בני שנה-שנתיים במחירים שעד לפני כמה שנים יכולנו רק לחלום עליהם.

    ככה שתגדיר תקציב, סגנון ותוואי רכיבה, סוג אופנוע מועדף - ונמשיך משם.
    תודה רבה לכולם.

    אתחיל מזה שאני מחפש כלי ליומיום אך כלי שעושה הכל מהכל באופן יחסי כמובן.

    אחד שאפשר להשתחל איתו בפקקים ומצד שני אחד שבכביש מהיר "יתן בראש".

    בעיקרון התקציב הוא עד 25K אני יודע שזה לא הרבה בכלל,למרות זה המודל לא ממש חשוב לי אם כי חשוב שיהיה בעל היסטוריית טיפולים סדירה במוסך.

    אהבתי את הבנדיט 1200 כמובן גם ה600 שלצערי אין אותו כמעט,והוי סטרום 1000 בגדול,היתרון של הויסטרום שיש לו הזרקה משלבנדיט אין,לא יודע עד כמה זה קריטי.

    מה גם שאת הויסטרום באותו תקציב אני יכול להשיג מודל הרבה יותר חדש לעומת הבנדיט.

    אהבתי גם את הטנרה 660.

    בעיקרון אופנוע שיתן הכל מהכל,בעיר ומחוצה לו.

    מקווה שהצלחתם להבין אותי.

    בברכה.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי hbhc צפיה בהודעה
    תודה רבה לכולם.

    אתחיל מזה שאני מחפש כלי ליומיום אך כלי שעושה הכל מהכל באופן יחסי כמובן.

    אחד שאפשר להשתחל איתו בפקקים ומצד שני אחד שבכביש מהיר "יתן בראש".

    בעיקרון התקציב הוא עד 25K אני יודע שזה לא הרבה בכלל,למרות זה המודל לא ממש חשוב לי אם כי חשוב שיהיה בעל היסטוריית טיפולים סדירה במוסך.

    אהבתי את הבנדיט 1200 כמובן גם ה600 שלצערי אין אותו כמעט,והוי סטרום 1000 בגדול,היתרון של הויסטרום שיש לו הזרקה משלבנדיט אין,לא יודע עד כמה זה קריטי.

    מה גם שאת הויסטרום באותו תקציב אני יכול להשיג מודל הרבה יותר חדש לעומת הבנדיט.

    אהבתי גם את הטנרה 660.

    בעיקרון אופנוע שיתן הכל מהכל,בעיר ומחוצה לו.

    מקווה שהצלחתם להבין אותי.

    בברכה.
    תזכור שלכל כלי שתחליף, סביר מאוד שתצטרך לעשות בדיקה וכנראה גם יישור קו ואלה דברים לא זולים בכלל.
    אני חושב שעם קצת חיפוש אתה תוכל למצוא גלדיוס 650 שנכנס לתקציב. האופנוע נוח ליום יום והמנוע פשוט פנינה.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    142
    נקודה חצי קשורה
    אם אתה מסוגל לטפל לבד (חוש טכני, מקום, זמן רצון) תחסוך הרבה כסף.
    העלתי פה טבלה מפורטת של טיפול בויסטרום לבד מול המוסך, חפש את השירשור ותראה את ההבדלים

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    Grasshopper AT 2016
    Vstrom 650 2011
    CB250R 2011

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2017
    הודעות
    12
    כנראה שבאמת הכי כדאי להשאר עם מה שיש.

    מודה לכולם מכל הלב!

אשכולות דומים

  1. חלקים שונים ל-SUZUKI GSX750 שנת 84
    על ידי erez59 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 05-02-2018, 19:49
  2. למכירה חלקים שונים לסוזוקי פריווינד
    על ידי Eran_k בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-04-2017, 07:10
  3. V-strom 650, השוואה בין שנתונים שונים
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 16-07-2016, 02:01
  4. חלקים לאופנועים שונים * ניקיון פסח*
    על ידי motorock376 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 08-05-2016, 02:27
  5. התאמה של ספידומטר מכלים שונים
    על ידי TheDevilInside בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 07-03-2016, 13:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO