כאחד עם GS500 כבר שנתיים שחקר את הנושא לעומק:

ככל שעולה הגיל עולות המחלות. לתקן את אותו ה-ER5 יהיה פשוט וזול יותר מאופנוע גדול יותר בד"כ. הדלק יעלה יותר עם הנפח (בד"כ), ההוצאות על צמיגים, גלג"שים. שלא לדבר על זה שלכווון שסתומים לווי-טווין או 4 בשורה לוקח הרבה יותר זמן (ולכן כסף).

מבחינת עלות לתועלת - 500 סמ"ק זה מספיק לארץ שלנו למי שרוצה מצד אחד אופנוענות נגישה לכיס וזולה באחזקה (בתנאי כמובן שהכלי אחרי יישור קו) ומצד שני מספיק "אופנוע" כדי לעשות בגדול את כל מה שאתה רוצה, לגבול מסויים. (בין אם זה טיולים בסופי שבוע לקצוות הארץ עם מורכבת, נסיעות מנהלתיות, רכיבה ספורטיבית יחסית, השתחלות בפקקים).
לארץ מטר על מטר - לדעתי באמת שזה מספיק.

כמובן שאופנוע נקנה מהלב ולא מהכיס אבל תמיד מדובר ברצף פשרות אז תחשוב טוב טוב אם זה משהו שאתה באמת רוצה והאם תוכל להתמודד עם זה כלכלית. ובינינו? ברגע שנרגעים עם מנטליות מירוץ החימוש והעלייה התמידית בנפח ומבינים את הנישה של הכלי שלך - הכל נהיה פשוט יותר. אבל זה רק אני.