אם אתה מוותר על שטח תחשוב גם על ורסיס
אבל רק אחד שנולד לאחר 2009
מבוגרים זקנים הזכיר לי את זה:
אופנוע של זקנים"...כן שמעתי את הביטוי הזה בהקשר לורסיס 1000, לא הצלחתי לפצח את הנוסחה.
פעם מזמן כשמישהו רצה להתייעץ הוא פנה לזקנים, לחכמים אלה עם ניסיון החיים, שראו דבר או שתיים ועדין זוכרים,
לצ'יף הזקן ראש השבט. "מועצת החכמים" הסנהדרין ...
היום זקן נחשב איטי, מטרד, העולם שלו כבר לא רלוונטי, הוא מעכב, עוצר את ריצת הצעירים עד, עד שהם הופכים
בעצמם למבוגרים חסרי סבלנות, לזקנים נרגנים ומתים.
ילד שלא יודע לקבל "לא" יהפוך בהכרך למבוגר שלא יודע לקבל "לא" ומי שאין לו את הסבלנות והיכולת להיכנס לנעל אחרת
כצעיר לא יעשה זאת גם בבגרותו. אף אחד לא יחמוק באמת משיני הזמן, אלה אם יתפוגג הרבה לפני, מסיבה עצובה כזאת
או אחרת וכמה מבוגר צריך להיות בשביל להיות "זקן"?
אני מכיר כמה זקנים שילמדו את כל הצעירים דבר או שתיים בכביש/שטח הרפתקה... כי אנחנו ביקרנו כבר בקצה השני
של ה-200 קמ"ש ויותר, זה לא המצאה של דור ה...
את הארץ כבר חרשנו מצפון לדרום מערב עד למזרח, וגם בחו"ל, השארנו חותם.
זה היה יותר קשה, יותר מאתגר, עם אופנועים פחות מתקשרים שעושים עבור הרוכב את רוב העבודה, להפסיד לאופנוע
טוב יותר זה פחות כואב מלהפסיד לרוכב טוב יותר!
עצם העובדה שאנחנו עוד פה, רק אומר שעשינו משהו בסדר לאורך הדרך הארוכה הזאת. נכון אנחנו כבר לא בשיא הכושר,
הגב כואב וזאת הסיבה שתנוחת עובר על אופנוע לא מתאימה לנו, הפלטינות לוחצות, הראייה כבר לא משהו, האינסטינקטים
שהצילו אותנו לא פעם נרדמים לפעמים, וקצת יותר כואב הכל, קצת יותר קשה להרים רגל גבוה מעל המושב, או להחזיק 350 ק"ג
בין הרגליים. אבל הניצוץ שם, הידע התובנות, אולי התעייפנו מלבקר במוסכים, לרדוף אחרי חלקים, כן נוחות היא כבר לא מילה גסה.
וכן יש לנו איתנו מטען נוסף, אותו אנו מצרפים בגאווה ואהבה. אנחנו כבר לא לבד זה לא "אני" האני הפך לאנחנו.
גרושים קונים הארלי בסוכנות ע"י הרבנות, כי אולי הארלי יביא להם פרק ב' או לפחות זיון.
כן התבססנו ואנחנו לא מתנצלים על זה, אנחנו יכולים להרשות לעצמינו את הטוב ביותר עבורנו. 120 כ"ס מסודרים בשורה,
כיסאות נוחות, אמינות ידועה, והכל מריח חדש, כל גרם גומי שאני משאיר על הכביש שלי מהרגע הראשון. אותם עצמות שישנו
באוהלי סיירים, במדינות אויב, ישנות עכשיו בצימרים ומלנות במדינות שרואים רק בגלויות ובסרטים,
אבל על דבר אחד לא ותרתי לאורך כל הדרך, תמיד היה איתי אופנוע, תמיד!
אופנוע של זקנים בתחת שלי!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אם אתה מוותר על שטח תחשוב גם על ורסיס
אבל רק אחד שנולד לאחר 2009
בתקציב הזה ו "משנתון מתקדם" זה לא הולך ביחד.
נוח בטוסיק מיתרגם לישיבה זקופה ומהלך מתלים. כמו הדו"שימושים של פעם.
* אזהרת עצות אחיתופל *
בספקטרום הנבלתי (שלא לומר בר מינני) אתה יכול למצוא טנרות מהמילניום הקודם, או אפילו סופר טנרה של פעם.
בספקטרום האזוטרי אתה יכול למצוא
* קטום 640 אדוונצ'ר
* אפריליה פגאסו
* בימר f650 או f650gs
******************
אולם בחירה נורמלית באמת תהיה טנרה.
ה DR650 החדשים לא בתקציב וללא מיגון רוח והישנים סתם נבלות (ולא מתאימים באמת לשיוט בכבישים)
וכל זה נאמר בהתיחס לרצון שלך לפעמים לרדת מהשביל לאיזה סינגל ולא לשלם מחיר כבד מדי על הטעות הזו.
גילוי נאות: הכותב חטיאר המחותן לנבלה מסורבת גט.
נערך לאחרונה על ידי NAOR2207; 16-05-2018 בשעה 19:56. סיבה: טרנסאלפ! איך שחכתי את הטרנסאלפ? ג'יסוז
אני יודע שזו המלצה לא פופולרית אבל ראיתי איזה הונדה אינטגרה שמתקרב לתקציב שלך.
הישיבה זקופה, שלדה של אופנוע והמנוע אמנם לא סופר ספורטיבי אבל הוא ישייט בנוחות ב-140 ויש לו מומנט שלא נופל מכל הדו"שים האחרים ברשימה כאן.
המנוע יכול בכיף לעבור את ה-200,000 ואם אני לא טועה, כל הכלים מגיעים עם ABS כסטנדרט.
אם אתה ממש מתעקש על תנוחת ישיבה של אופנוע, יש טריק קטן שניתן לעשות
![]()
ראיתי טראנסלאפ 700 ביד 2, 2008 עם פחות מ40000 ק"מ, 21000 שקל.
אוווו יש בולדוג ב23000 :O
תבדוק סוזוקי גלדיוס 650 הם נמכרים בזול
אני רוכב על אופנוע "למבוגרים", אבל אני לא בטוח שהוא מתאים לצעירים...
ממה ששמעתי - זה קלאצ'ניקוב.
נראה לי שאתה קורא רוסית - אז הנה, קח:
http://www.motoxp.ru/journal/iron/se...marketing.html
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אמין מאד ותוצרת איטליה מה שלא מפריע לאנשים להגיד "אחי זה יפני" אם אני לא טועה האופנוע עצמו מורכב בצרפת במפעל MBK (יצרן קטנועים).
היו דיווחים של אום קראנק משוחרר, בדגמים חדשים יותר זה כבר תוקן אבל לא יודע מאיזה שנה, בכל מקרה אפשר לתפוס את הבעיה מבעוד מועד (רעש) ולסדר במוסך.