תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: בקשר לחליפה

  1. #1
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2018
    הודעות
    9

    בקשר לחליפה

    אני מתחיל בתחום הרכיבה הספורטיבית(ימי מסלול וכבישים מפותלים בארץ) ורוצה לקנות חליפה, כפפות ומגפיים לזמנים האלו.
    1. האם יש חיסרון בחליפת 2 חלקים מבחינה בטיחותית והאם היא יותר נוחה לעצירות והפסקות בין הסשנים?
    2. האם יש הבדל משמעותי בין היצרנים? (יש מה להשקיע בחליפה שעולה 2000 שקל יותר)?
    3. מה לגבי חליפה משומשת? היא תהיה פחות טובה אם היא עברה כבר כמה החלקות?
    עוד המלצות וטיפים יתקבלו בברכה!
    נ.ב - אני לא מתכנן להתחרות ולא חייב ציוד קצה אני עושה רכיבת מסלול פעם בחודש כזה.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    1. חליפה שלמה אכן בטוחה יותר אולם בארץ חליפת 2 חלקים הרבה יותר שימושית ופרקטית ובהחלט עדיפה לעצירות וכיוצ"ב ויהיה נכון יותר לבחור באופציה הזו. כך גם תוכל להשתמש בחלקים בנפרד. לרכוש חליפה שלמה לפעם בחודש אם ובכלל זה חבל על הכסף ועדיף שהכסף יופנה לשדרוג הציוד הקיים.

    2. בהחלט יש הבדל אולם לומר לך סתם כך שחליפה X טובה יותר מ Y בגלל שהיא יקרה יותר זה לא רציני. כל חליפה לגופה.

    3. חד משמעית לא לרכוש חליפה משומשת שעברה החלקה! (עייפות החומר, שכבות ואח'). כמו כן, אתה באמת רוצה לרכב בחליפה שמישהו הזיע בה?

    4. אתה חייב למדוד את החליפה ולראות שהיא יושבת עליך טוב וצמוד (לא חייב קונדום שלא תוכל לתפקד) ושהמגינים יושבים במקום הנכון (אחרת לא יהיו אפקטיביים).

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2018
    הודעות
    9
    תודה רבה על התשובה המפורטת!
    דרך אגב, שמעת על הווסת עם הכרית אוויר, ממליץ?

  4. #4
    ספונסר פורום FullgaZ הסמל האישי של ApexMotors
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    מיקום
    התעשייה 5 ירושלים
    הודעות
    204
    ציטוט נכתב במקור על ידי 4vi4dy צפיה בהודעה
    1. האם יש חיסרון בחליפת 2 חלקים מבחינה בטיחותית והאם היא יותר נוחה לעצירות והפסקות בין הסשנים?
    2. האם יש הבדל משמעותי בין היצרנים? (יש מה להשקיע בחליפה שעולה 2000 שקל יותר)?
    3. מה לגבי חליפה משומשת? היא תהיה פחות טובה אם היא עברה כבר כמה החלקות?
    1. החסרון של חליפת 2 חלקים זה שהיא עשויה (במצב תאונה) להיקרע.
    היתרון שלה הוא שניתן ללבוש ולהסיר אותה בצורה מעט יותר נוחה, וכן להשתמש במעיל בנפרד.
    השאלה שאתה צריך לשאול היא - למה תשמש החליפה?
    אם זה רק למסלול ורכיבות סופ"ש - חלק 1 זו הבחירה הנכונה.
    אם אתה גם רוצה לשתמש במעיל בנפרד ביום יום - 2 חלקים תתאים לך יותר.

    2. קיימים הבדלים בטכנולוגיות, סוגי העור והתפירה, המגינים והעיצוב.
    כדאי לשים לב מה סוג המיגון שמקבלים ולוודא שהחליפה מותאמת למבנה הגוף ויושבת היטב.

    3. חליפה משומשת יכולה להיות משתלמת מבחינת מחיר.
    בקניית חליפה משומשת בדוק אם יש קרעים או תפרים פרומים, וכמובן שהמידה מתאימה.
    יש לקחת בחשבון את עניין ההיגיינה...

    לגבי כפפות ומגפיים, ממליץ למדוד יחד עם החליפה ולוודא שמתאים ויושב נוח יחד.
    בבחירת הכפפות עדיף לבחור בארוכות, כך תרויח מיגון נוסף והתאמה טובה יותר לחליפה.

    אם תרצה הסבר או סיוע פרטני והמלצות ספציפיות, אשמח לעזור
    אייפקס מוטורס - Apex Motors
    www.apexmotors.co.il - התעשייה 5 ירושלים
    דף הפייסבוק שלנו!
    Furygan # Axo # Monimoto

  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי 4vi4dy צפיה בהודעה
    אני מתחיל בתחום הרכיבה הספורטיבית(ימי מסלול וכבישים מפותלים בארץ) ורוצה לקנות חליפה, כפפות ומגפיים לזמנים האלו.
    1. האם יש חיסרון בחליפת 2 חלקים מבחינה בטיחותית והאם היא יותר נוחה לעצירות והפסקות בין הסשנים?
    2. האם יש הבדל משמעותי בין היצרנים? (יש מה להשקיע בחליפה שעולה 2000 שקל יותר)?
    3. מה לגבי חליפה משומשת? היא תהיה פחות טובה אם היא עברה כבר כמה החלקות?
    עוד המלצות וטיפים יתקבלו בברכה!
    נ.ב - אני לא מתכנן להתחרות ולא חייב ציוד קצה אני עושה רכיבת מסלול פעם בחודש כזה.
    עניין של נוחות ומשתנה מרוכב לרוכב, אין ספק שחלק 1 תמיד יהיה נוח לרכיבה יותר ולא משנה אם זה במסלול או ברכיבת סופ"ש
    יש הבדלים בין יצרנים ברור, העור ברוב המקרים יהיה זהה (יש עור בקר ברזילאי ויש קנגורו)
    שים לב היום באירופה התחילו להבין שחליפה אולי עשויה עור אך יש רמות עיובד לעור ובהתאם גם ההגנה בזמן החלקה
    לכן מעבר לתקן CE למיגוני החליפה יש תקן למרכיבי החליפה (עור תפרים) זה תמצא בתוך החליפה מסומן האם יש לה תקן
    בחליפות כאלו יתווסף גם מגיניי ירכיים כתקן, התקן מסומן גם ברמת A בסיס AA בינוני ו AAA שזה המקסימום
    אז חפש את התוויות כי אחרי שתרכוש עיצוב שמשך לך את העין שלא תתקע עם מוצר "ממןתג פרימיום" שלא יעמוד בהחלקה

    לגבי יד שניה אם המחיר מפתה עד מאד זה כדאי (היום שחליפות איכותיות עם תקנים כהלכה עולות סביב ה 2500-3000 ש"ח)
    סביב 1000 ש"ח למשומשמת מיושנתת ללא תקנים חדשים זה נשמע מחיר סביר
    כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
    יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
    DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
    תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
    קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
    X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
    מערכות מיגון מתקדמות
    איתוראן SCOOTER
    SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
    www.kolbotex.co.il
    שוקן 32 תל אביב 03-5051162

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    מיקום
    שוקן 15 תל אביב
    הודעות
    14
    אני ממליץ לך להגיע לדרום תל אביב
    שם תמצא את כל היבואנים.
    תבקר את כולם .
    ותוכל לראות ולחוש את ההבדלים בין החליפות.

אשכולות דומים

  1. ימאהה מחליפה את האיקסמקס 250 בגרסת 300 סמ"ק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 20-10-2016, 17:06
  2. קלן: סוזוקי מחליפה את ה-GSR בג'יקסס 750
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-10-2016, 01:41

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO